De goesting is wederzijds .Ga je ook mee Jan? Ik zal eens kijken heb eigenlijk ook wel zin om onze Hentse vrienden weer eens te spreken.he,jongens word het eens geen tijd om een vak te leren.
Hebben jullie er nog zin in ?
De goesting is wederzijds .Ga je ook mee Jan? Ik zal eens kijken heb eigenlijk ook wel zin om onze Hentse vrienden weer eens te spreken.he,jongens word het eens geen tijd om een vak te leren.
Jan lust alleen chinees tochDe goesting is wederzijds .Ga je ook mee Jan? Ik zal eens kijken heb eigenlijk ook wel zin om onze Hentse vrienden weer eens te spreken.he,jongens word het eens geen tijd om een vak te leren.
Hebben jullie er nog zin in ?
Wel animo en veel zin in een meetinkske onder het genot van een hapje en een drankje maar die vervelende baas van mij he...................Is er nog steeds animo ?
Ik ken m.........maar die vervelende baas van mij he...................Is er nog steeds animo ?
Het biefstukkenhuis is gesloten op dinsdag en woensdag . Zondag 21 kan ook voor ons .Misschien Datum iets vroeger ??
Believe it or not: Co heeft dan de vroege (zou mi kunnen) en ondergetekende middagdienst......... Zondag 21 kan ook voor ons .Misschien Datum iets vroeger ??
Dat zou i.d.d wel kunnen,zal het eens in de ideëenbus thuis gooien of er hier niks op de agenda staatBelieve it or not: Co heeft dan de vroege (zou mi kunnen) en ondergetekende middagdienst......... Zondag 21 kan ook voor ons .Misschien Datum iets vroeger ??
Grtz,fRank
En waar?Haan we nog na Hent?Moi
Voor mij is 't goed . Ik moet enkel weten wie er zullen zijn , want op zondag moet er gereserveerd worden .En waar?Haan we nog na Hent?Moi