Weer ff een kleine update; achteras en alles wat daar mee van doen heeft hangt er weer aan.
Verder nog aan t hobbyen geweest om de einddemper die ik nog had liggen pas te krijgen onder de sedan (was er nl eentje van een gtv...

) na wat heen en weer hannesen bleek die demper overigens ook niet zo heel fris meer te zijn , dus die gaat er tussen uit...de pijp zelf is nl nog wel erg goed..Nah dan maar een stukje rechte pijp ertussen...

(sorry buren , het is sterker dan mijzelf...

)U ziet beste lezer, alles in el cheapo stijl...
Ook ben ik wat rond de auto gelopen met de staalborstel op de haakse slijpert...(en m zelfs 'af en toe' op strategische plekken tegen de koets gehouden, draaiend en wel...

) Zoals verwacht zit er onder de blazen een 'soort van niks' meer...
Had ik uiteraard ingecalculeerd, t was ook niet de opzet om een knappe klassieker te scoren. Geheel in lijn met de te volgen procedure (jawel wederom el cheapo!) vraagt dit om erg vaute oplossingen>Dichtstuucen dat ding! Heeft niks met opknappen/restaureren of repareren te maken , is puur om de bulten van de koets te krijgen...

Word dus een soort van fix & finish mobiel....Lache!
Foto's volgen nog...
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...