Maar als het op Zandvoort word gehouden zal mijn plezier om naar SS 2007 te gaan niet minder zijn.
Het is toch wel een van de leukste evenementen van het jaar !!!
Leo.
Ach ja Ad, als de site van het circuit Assen zo impulsief is om het op haar site te zeggen terwijl de SCARB er nog helemaal niet uit is, dan is dat toch hun probleem, verder is een ieder zijn mening wel okee, het gaat om het SS en dat vind iedereen even mooi en waar dat gehouden wordt zal me eigenlijk een... zijn.toch niet weer he. ..zie alle topic,s hierover
2:06.963 met gemiddelde snelheid 129.156 km/uur@Cees
Wat reed jij met de 33 voor tijden op Assen (02:04 op CPZ toch?)?
Zandvoort natuurlijk!! Zandvoort is sfeer, historie. Assen is een kale, sfeerloze kleizooi vlakte.
een na mooiste, N'ring nordschleife is het mooiste, maar wat groot voor SS2007. Bij mij op de zolder is teveel rommelMooiste circuit van Europa, anders Zolder lekker dichtbij.
Rik zit je aan de poeder??alhoewel, ik moet zeggen, ik lees net dat de oude F1 pitboxen op Spa weg zijn, het clubhuis gesloopt, en ga zo verder. Jammer jammer jammer, de mooiste dingen beleefd in en rond de oude pitboxen aldaar.
Shame.....
Maar idd imola, of monza, vanuit een buitenlandrit die we dan NU moeten plannen voor 2010, zodat we dan ook echt met 4000 clubleden in evenzovele autos dan daar arriveren. En Monza voor een weekend overnemen.
Dan kan iedereen sparen, zijn auto in orde maken , en dan maken we er een MEGA happening van, die italianen zullen niet WETEN wat ze overkomt.
We rijden dan via de autobahn, met dik 200 richting zwitserland, met 4000 auto's, racen de zwitserse passen op , 4000 brullende Alfas en bestormen italie.
Waanzinnig!