precies!!!Zandvoort
het heeft iets
Dat iets is voor mij "sfeer" en jeugd sentiment
precies!!!Zandvoort
het heeft iets
Jij begrijpt het Rik....alhoewel, ik moet zeggen, ik lees net dat de oude F1 pitboxen op Spa weg zijn, het clubhuis gesloopt, en ga zo verder. Jammer jammer jammer, de mooiste dingen beleefd in en rond de oude pitboxen aldaar.
Shame.....
Maar idd imola, of monza, vanuit een buitenlandrit die we dan NU moeten plannen voor 2010, zodat we dan ook echt met 4000 clubleden in evenzovele autos dan daar arriveren. En Monza voor een weekend overnemen.
Dan kan iedereen sparen, zijn auto in orde maken , en dan maken we er een MEGA happening van, die italianen zullen niet WETEN wat ze overkomt.
We rijden dan via de autobahn, met dik 200 richting zwitserland, met 4000 auto's, racen de zwitserse passen op , 4000 brullende Alfas en bestormen italie.
Waanzinnig!
Dat drama heet Haarlem, waar al het verkeer doorheen of langs moet.....Zandvoort is een drama om er te komen en het is er een chaotische boel
Wat bedoel je met kleizooi.Historie genoeg trouwens op Assen.en sfeer maak je zelf.Zandvoort natuurlijk!! Zandvoort is sfeer, historie. Assen is een kale, sfeerloze kleizooi vlakte.
In '10 is mijn 3.5 nét aan zijn 3e set koppakkingen toe en is-ie er dus helemaal klaar voorfrankalfa, tuurlijk gaan er geen 4000 auto's mee, maar WAT een actie. Nogmaals, NU plannen en in '10 doen he, dus dan kun je even sparen.
Roeltje:
Zeg nou zelf, dat is toch een briljante actie?