? Dat ligt er aan wat jij gaat doen...Hey Frank, zie ik je morgen misschien nog???

Ik ben morgenmiddag thuus, als je langs wilt komen ;ff pbeetje?
Grtz,fRank
? Dat ligt er aan wat jij gaat doen...Hey Frank, zie ik je morgen misschien nog???
Foto's maken! (En dat is een bevel@Frank
Het is morgen SEI van slopenstein @The Carwash..
Niet exact Michel , dat belastingvrij werkt helaas niet op de mensch...(zou wel uberhandig zijn>ouder dan 25 lentes, geen belasting afdracht meer verschuldigt....@Frank: nou dacht ik even dat dit topic over jezelf ging...Gelukkig stond er "alfetta" bij
Ja gaat wel goed; draagarm R is vervangen en remmerij v+a wat meer gangbaar gemaakt. Uitlaat is 'op de goede maat onder de auto verzonnen' ;moet nog anmekaar geknetterd worden.En hoe is het met de trekkert?
Dat wil ik niet zo 1 2 3 ontkrachten...Aha dacht al da'k gek werd....![]()
Grtz,fRank
Hiero , nog zo'n dappere strijder....Ik ben met Bas eens dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten
De voorkant is smaller idd. Aan de achterzijde van het voorscherm ligt de velg en band wel netjes in het scherm. Heb ik met mijn Alfetta ook. Blijft een vreemd gezicht.Trouwens nog wat; is de spoorbreedte vóór van dit type Alfetta groter dan van een 75? Ik had gisteren ff voor de beeldvormingmn 16 "Gotti's (vanonder de 75 carbs:205/40/16) eraan gefietst en tot mijn niet geringe verbazing blijken de voorwielen buitende schermen van de Alfetta te steken (zo'n 2 cm schat ik...
) Terwijl dezelfde wielen onder genoemde 75 netjes de wielkasten vullen maar zeker niet aanlopen oid in de schermen..
Et is 25 btw...
Achter past t wel netjes (215/40)
Is de neus van een Alfetta smaller qua plaatwerk? (ik ga er gemakshalve vanuit dat voorlangsdraagbalken en draagarmen etc hetzelfde zijn qua maatvoering evenals de motorruimte an sich)?![]()
Wie weet dit?
Grtz,fRank