Hallo,
Is er toevallig iemand in de buurt van Antwerpen (Wijnegem) met een compressiemeter die me kan helpen met het meten van
de compressie van mijn sudje?
Thanx
Stef
Dat noem ik nu geluk hebbenGa gewoon even naar de garage, die doen dat ook en kost je waarschijnlijk niks.
Ik heb 2 weken geleden mijn Giulia gebracht voor het meten van compressie, had waarschijnlijk gat in de zuiger. Ze hebben alles voor me nagekeken en diagnose gesteld. Daarna auto opgehaald en niks hoeven afrekeken.
jawel elke morgenDat noem ik nu geluk hebbenGa gewoon even naar de garage, die doen dat ook en kost je waarschijnlijk niks.
Ik heb 2 weken geleden mijn Giulia gebracht voor het meten van compressie, had waarschijnlijk gat in de zuiger. Ze hebben alles voor me nagekeken en diagnose gesteld. Daarna auto opgehaald en niks hoeven afrekeken.
Voor niets gaat de zon tegewoordig geeneens meer op
jawel elke morgenDat noem ik nu geluk hebbenGa gewoon even naar de garage, die doen dat ook en kost je waarschijnlijk niks.
Mijn gedacht!!Ja, Michel, kan je lachen
toch gaat de zon gewoon op, ook al is het bewolktjawel elke morgenDat noem ik nu geluk hebben
Hier niet
Vaak wolken en regen
Kom op jongens Michel heeft ondertussen een nieuwe meter waar dat pieletje er niet meer uit kan vallen.Mijn gedacht!!Ja, Michel, kan je lachen
Grtz,fRank
Noem dat maar geluk, gat in de zuiger!Dat noem ik nu geluk hebbenGa gewoon even naar de garage, die doen dat ook en kost je waarschijnlijk niks.