Toch vind ik dat die van mij niet mag ontbreken... Hij staat al een tijdje stil, maar er komt een dag...
Oei, dat was vast in een van de twee buien dat ik hem destijds wilde verkopen... Ik heb zelfs nog met iemand proefgereden, maar had onderweg ernaartoe al besloten de auto toch niet weg te doen. En toen reed hij nog. Nu staat hij stil en moet ik er tijd voor maken. Maar met een dochtertje en de tweede deze week onderweg, zijn er belangrijker dingen. Maar er komt een dag...Die staat inderdaad al een tijd stil... toen ik net mijn rijbewijs had en opzoek was naar een 33 heb ik
nog contact met je gehad daarover
Kijk! Dat zijn mooie berichten!... en de tweede deze week onderweg, zijn er belangrijker dingen. Maar er komt een dag...
Dat denk ik dan ja Ik ben niet bij je geweest dus ik ben dat niet geweest......Oei, dat was vast in een van de twee buien dat ik hem destijds wilde verkopen... Ik heb zelfs nog met iemand proefgereden, maar had onderweg ernaartoe al besloten de auto toch niet weg te doen. En toen reed hij nog. Nu staat hij stil en moet ik er tijd voor maken. Maar met een dochtertje en de tweede deze week onderweg, zijn er belangrijker dingen. Maar er komt een dag...Die staat inderdaad al een tijd stil... toen ik net mijn rijbewijs had en opzoek was naar een 33 heb ik
nog contact met je gehad daarover
Ja, dat vind ik ook. En mijn vrouw ook trouwens.Dat denk ik dan ja Ik ben niet bij je geweest dus ik ben dat niet geweest......
Wel veel mail-contact gehad, maar beter van dat ie nog steeds in goede handen is.
Zo'n mooie 16v verdient een goed baasje
Dat zijn het zeker... Het wordt nu spannend, deze week!Kijk! Dat zijn mooie berichten!
mwhah valt tegen, jij hebt nu al beter!Interessant onderstel!
Dat wel natuurlijkmwhah valt tegen, jij hebt nu al beter!Interessant onderstel!
Dat bleek dus de ochtend erna te zijn. Dus per dinsdagochtend er een dochter bij! Super!Het wordt nu spannend, deze week!