Is opzich best wel te doen. Ben zelf toen wel een aantal uren bezig geweest, denk wel een uur of 6 a 7. Ik had een stomme fout gemaakt. Had namelijk de bekrachtigingsleiding onder de auto op het stuurhuis al losgehaald voor zover dat mogelijk was. Je kon er eigenlijk onmogelijk bij maar met een heleboel gezweet en gepruts en dolgedraaide inbusbouten is het toen wel gelukt. Dit zijn de leidingen die ter hoogte van die rubberen mof zitten waar je stuurstang de auto naar binnen gaat. Had ik later het stuurhuis eruit bleek dat dezen niet aan de auto zelf vastzaten maar allleen aan het stuurhuis. Ik had ze dus zo op de werkbank los kunnen schroeven. Kijk dus even goed welke leiding je loshaalt. De koperen leidingen die de rubberen mof inlopen maken daar alleen maar een bocht en komen dus gewoon met het stuurhuis mee. Verder had ik op de werkbank een bout losgehaald die op het rondsel drukt van de stuurstang. Deze later weer vastgezet maar niet vast genoeg. Dit ding drukt namelijk de speling uit de overbrenging en moet dus goed drukken. Tel anders het aantal slagen die je nodig hebt om hem los te maken. Als het geheel weer onder de auto hangt krijg je er geen dopsleutel meer op. Een steek of ringsleutel kan ook niet omdat er een kraag omheebn zit. Als je dan gaat rijden heb je een enorm gebonk in de auto en het is nog gevaarlijk ook. Je stuurhuis moet dan weer los om het naar voren te kantelen zodat je met een dopsleutel bij de moer kunt komen. Ik heb toen een oude dopsleutel afgeslepen en daar een staafje aagelast zodat ik hem er toch op kon krijgen maar dit kun je beter direct goed doen.
Groetjes en succes