Iets te doen zaterdag ?wil dat ook zeggen dat de poetskleuters nu onbewaakt loslopen in de car-wash ?
NovantaManu will not be able to read this topic anymore .Iets te doen zaterdag ?wil dat ook zeggen dat de poetskleuters nu onbewaakt loslopen in de car-wash ?
even checkenIets te doen zaterdag ?wil dat ook zeggen dat de poetskleuters nu onbewaakt loslopen in de car-wash ?
De wereld is hard jongen . Dat noemen wij hier goede opvoeding .[kan ik ook eens iets drinken in plaats van te moeten toekijken hoe mijn eigen mammie scheeltoe naar huis strompelt naast een wankelende bowie
danny
Of den Italiaan in de Generaal Lemanstraat, dan kan je zelfs potdicht naar huis kruipen( kan ik ook eens iets drinken in plaats van te moeten toekijken hoe mijn eigen mammie scheeltoe naar huis strompelt naast een wankelende bowie ):
ben ik niet tegen ... goeien italiaan trouwens !Of den Italiaan in de Generaal Lemanstraat, dan kan je zelfs potdicht naar huis kruipen( kan ik ook eens iets drinken in plaats van te moeten toekijken hoe mijn eigen mammie scheeltoe naar huis strompelt naast een wankelende bowie ):
Meegevallen ?? Of was dat morgen.Wagamama ?!?
Dat ligt er aan of ik terug beter ben............Ow jullie bedoelen het diner....
Ik bedoelde vooral: wie gaat er zaterdag mee naar de carwash ?
oeps...ziek ?Dat ligt er aan of ik terug beter ben............Ow jullie bedoelen het diner....
Ik bedoelde vooral: wie gaat er zaterdag mee naar de carwash ?