dit zijn Alessio's 16"
geen GTA na-aap velg want deze waren er eerder....
Die Ronal turbo's staan idd verdraaid mooi onder jouw GTV! Hoe is het trouwens met 'm? Is ie al weer fahrbereit?ik heb de ronal turbos onder mn gtv (turbo) , zie avatar
Zeer fraaie velgen, staan hoog op het verlanglijstje voor onder de GTV6 Maar ja... kost wel wat centjes en bovendien moeilijk te vinden in 16".
Persoonlijk vind ik dit mooier als een AZEV velg, voor het gevoel toch origineler en meer uit dezelfde tijdsgeest als de 75!
Pss rg:hupla en hiero ook...Die Ronal turbo's staan idd verdraaid mooi onder jouw GTV! Hoe is het trouwens met 'm? Is ie al weer fahrbereit?ik heb de ronal turbos onder mn gtv (turbo) , zie avatar
Zeer fraaie velgen, staan hoog op het verlanglijstje voor onder de GTV6 Maar ja... kost wel wat centjes en bovendien moeilijk te vinden in 16".
Persoonlijk vind ik dit mooier als een AZEV velg, voor het gevoel toch origineler en meer uit dezelfde tijdsgeest als de 75!
Ik zit ook wel 's te denken aan een setje 16" Borbet B (honingraat)
Of een alfetta er weg mee komt weet ik niet, maar voor een ietwat meanere GTV6 vind ik Simmons B45's wel wat hebben:Onder de Alfetta GB's of ronals uiteraard.
dus Borbet Carisma, toch?