![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
Wij maken er hoogstwaarschijnlijk een week-endje van, na vorige keer wat "gesnuffeld"te hebben aan die schitterende
stad verheugen wij er ons op om er meer van te ontdekken
Ik ben zeer vereerd .Als alles net zo goed geregeld is als met de "Kristal" rit wordt dit een TOP rit![]()
Wij maken er hoogstwaarschijnlijk een week-endje van, na vorige keer wat "gesnuffeld"te hebben aan die schitterende
stad verheugen wij er ons op om er meer van te ontdekken
Het zou zo maar kunnen dat ik er ook ben![]()
Ik zie al een mooie taak voor jou de avond ervoor . Iets in de zin van Master of ceremony of zo .Zelfs ik overweeg zaterdag al te overnachten in Hent....
En ik moet maar 70 km rijden hoor, 't is echt niet voor den afstand![]()
Kristal en Manu, als jullie hulp nodig hebben, uiteraard ook hier welkom !
Het boekske ... 't Is waar .![]()
ben ooit een gaan stappen in Gent, topper!!!. Hopelijk lukt het me (schoolvacanties...) , het zou erg leuk zijn om de avond van te voren eens flink te stappen
en ik heb nog een boekske hier liggen
veel suc6 met de organisatieHet boekske ... 't Is waar .![]()
ben ooit een gaan stappen in Gent, topper!!!. Hopelijk lukt het me (schoolvacanties...) , het zou erg leuk zijn om de avond van te voren eens flink te stappen
en ik heb nog een boekske hier liggen![]()
Het zou leuk zijn als je er bij kon zijn . Zo doen we ook iets terug .
Merci .veel suc6 met de organisatieen ik doe mijn best...
Leg da eens ne keer uit ?Iets in de zin van Master of ceremony of zo .![]()
Zoiets als : De man die de Nederlanders Trippelkes leerde drinken .Leg da eens ne keer uit ?Iets in de zin van Master of ceremony of zo .![]()
Misschien politiek asiel aanvragen Ad ?ja..ook wij ,vanuit het verre pittoreske klein zundert komen een weekend naar gent...nu kan het nog zonder vignet![]()
Zoiets als : De man die de Nederlanders Trippelkes leerde drinken .Leg da eens ne keer uit ?Iets in de zin van Master of ceremony of zo .![]()
![]()