voor mij is de keuze snel gemaakt hoor.
een auto of een vrouw?
ik weet het wel en kies voor het laatste.
(om nou 60.000km te moeten wachten voor de volgende beurt?....................................................)
Je slaat de plank raak Dibro!!!Pffffffffft....!
Ik mis wat "ik vind" en "naar mijn mening" en "volgens mij" hier en zie teveel "is".
gekuisd.... want daaraan zit een tegenwoordig een aardige dame als K.Schuurman gekoppeld.
Ik ben bést voor een "spin off-topic" te vinden af en toe en kan (gelukkig) vrij snel lezen (dan duurt het ergeren ook minder lang), verder ben ik technisch geen groot licht & desondanks kan ik bést de hele avond op dit forum hangen om ook de technische topics te lezen maar dit bepaalde topic... Tja, sorry hoor: het gaat me te ver, vandaar dat ik reageerde. Het topic over het overlijden van Leopoldi Pirelli is overigens wat mij betreft ook een goed voorbeeld. Mijn "melding" drempel ligt hoog maar in dit geval is -ie overschreden, helaasJe slaat de plank raak Dibro!!!Pffffffffft....!
Ik mis wat "ik vind" en "naar mijn mening" en "volgens mij" hier en zie teveel "is".
Het is de laatste tijd weer o zo makelijk maar lekker met modder te gooien en ondertussen schijnheilig te doen...
Ik moest alles wegklikken wat me niet aanstond, en niet lezen etc etc...
Ik lees hier nog verdomd weinig en ben er ook niet zo vaak meer...
Het staat vol met niets... Vragen over Katja's tot en met irritaties en humor over doden...
Misschien is het bezit van een Alfa wel wat ons hier brengt, maar niet wat onze gesprekstof is....niet meer althans..
DittoIk vind jouw opmerking respectloos!.... want daaraan zit een tegenwoordig een aardige dame als K.Schuurman gekoppeld.
Nee, jij bent het toonbeeld van positivisme....Ze is negatief
Mijn 147 met Connect kan wel sorry zeggen!!Waarin onderscheidt een moderne alfa zich dan?
Joh maak ff een nieuw topic aan, definieer meteen even "moderne alfa" en leg meteen even uit waarom dat allemaal geen Alfa's zijn... Eigenlijk rijden we allemaal in Benzen (of Cugnot's).Waarin onderscheidt een moderne alfa zich dan?
Was een Jaguar. Ook hier dus weer niet op de hoogte.katja rijdt ook die spider zo de sloot in naast de bmw van Ron Brandsteeder
ik stelde de vraag, maar nu vraag je mij om een antwoordJoh maak ff een nieuw topic aan, definieer meteen even "moderne alfa" en leg meteen even uit waarom dat allemaal geen Alfa's zijn... Eigenlijk rijden we allemaal in Benzen (of Cugnot's).Waarin onderscheidt een moderne alfa zich dan?
Persoonlijk loop ik met geenéén BN-er weg, ik ken er ook geenéén.......Pas maar op met welke BN'er je wegloopt, ze hebben de gewoonte om zo af en toe echt heel negatief in het nieuws te komen
katja rijdt ook die spider zo de sloot in naast de bmw van Ron Brandsteeder