*Schop*
Ok, weer een reeks vragen. Om het inlaatspruitstuk te vervangen moet eerst (een deel van) de koelvloeistof eruit, maar hoe doe ik dat zonder dat het een waterballet wordt?
Verder heb ik even een fotootje gemaakt van de steun waar de aanzuigbuis op rust. Hoort deze wel bij een TS? Of hebben ze die misschien van de 1.8 geplukt die oorspronkelijk in de auto zat of van nog een andere motor? Gezien het feit dat hij mij toch echt te lang lijkt heb ik het idee dat hij helemaal niet bij deze motor hoort. Wat kan anders de reden zijn dat de aanzuigbuis niet recht tegenover het inlaatspruitstuk zit?
Verder zitten er een paar kleine dingetjes in het aanzuigbuis, waarbij eventuele lekkage wordt voorkomen door een of ander wit goedje. Ziet eruit als kauwgom, maar aangenomen dat ik er met een pakje Sportlife niet ben: wat voor spul mag dat wezen? En die busjes die op de aanzuigbuis liggen (heb ik bij het inlaatspruitstuk gekregen, verkoper wist niet wat het was), wat zijn dat?
Klepbekers (foto geleend van Alessandro) misschien?
Dan kom ik nog even terug op mijn niet-werkende oliedrukmeter en -lampje. Bij het SS heb ik even gepraat met iemand die onderdelen verkocht. Volgens hem waren er een aantal verschillende merken sensors gebruikt en een sensor en een dashbord die niet bij elkaar horen zouden problemen geven. Ligt hier inderdaad de oorzaak en hoe kom ik er dan achter van welk merk ik de sensoren ik nodig heb? Volgens die man zou het merk op het dashbord moeten staan, maar het enige dat ik tegenkom is het woordje (naam?) "Borg" op de ARC, in het klokhuis zelf staat niks.