Nog een paar dingen:
Ik hoor altijd maar van die slechte verhalen over de ARC.... slechts eenmaal een probleem gehad...verder nooit...dus na al die jaren moet ik concluderen dat de ARC gewoon een perfect ding is ... alleen kan het wel eens voorkomen (tenminste was bij mij het geval) dat de printbaan van ARC naar de connector door beweging, trilling, warmte etc... verbroken kan zijn (gescheurde printbaan) Even een draadje eroverheen en opgelost! Bij mij was het wel ff vervelend.... heb een paar weken rond gereden voordat ik het euvel gevonden had...maar met je mistlichten remmen is niet echt geweldig... Door de breuk in een printbaan...vielen dus mijn remlichten uit. Een pluspunt de ARC detecteerde het correct
dus bleef wederom goed werken
Verder een bekend punt: achterophanging bij veerpoot aan de carrosserie wil graag roesten. Het is of onder de wagen liggen en de balk goed inspecteren (waar de veer de carr. in gaat) of de plastic wielkuip eruit halen en daar de veer inspecteren en wielkuip in die buurt. Maar als het daar al te zien dan is het al ver heen
Ook de voorste draagophanging is gevoelig.... ik zag dat hier een goedkope oplossing voor is..... wie weet hem... ik hoor hem graag!
bij de perafan wil ie ook graag roesten ... Voor de rest valt het toch wel heel erg mee moet ik zeggen!!
technisch gezien heb ik hier al belangrijke punten gezien... dus die vul ik niet aan
Verder gewoon een geweldige wagen!!
Oud: Guilietta 1.6 (1983) , Alfa 75 1.8ie (1991), Alfa 145 1.6TS 120pk (1999), Alfa 147 1.6TS 105pk (2004), Alfa 147 2.0 (2006)
Huidig: Guilietta Turismo 2.0 JTDM (2014)
Trots: Bertone GTJ1300 uit 1972 zelfstandig gerestaureert...