De motor was vervangen door een 3.0 V6 uit een 75 en de rest van de aandrijving is nog origineel
Deze was al grotendeels gedemonteerd en er was al wat laswerk aan de reservewielbak verricht.
De rest van de auto is op een paar kleine dingen na ( kriksteun linksvoor en rechtbinnenscherm aan de achterkant ) in behoorlijk goede staat.
Ze stond toen ik haar kocht al zo'n 5 a 6 jaar binnen en was netjes bijgehouden.
Voor zover we konden nagaan was ze helemaal compleet en was er zelfs een dubbel interieur ( het originele en een leren ) bij.
Het leren interieur heb ik natuurlijk bewaard en het originele is uiteindelijk naar Emilio gegaan.
Na het ophalen heeft het project een tijdje stilgelegen, maar beetje bij beetje wordt er weer aan gewerkt.
Ik heb helaas geen foto's van het moment dat ik haar net had, maar de foto's die ik afgelopen week gemaakt heb, wil ik jullie niet onthouden.
Voor de rest zal ik julie op de hoogte houden van de vorderingen en de problemen die er vast nog wel zullen komen.
De bodemplaat en het binnenscherm t.h.v. de voorste linkerkriksteun.

Bijna helemaal gestript ( alleen de ramen, het dashboard en de kabelboom zitten er nog in ).

Achterkant interieur.

Reservewielbak.

Voorkant interieur.