Hup, nog een update:
Om te beginnen nog een paar heel enge fotootjes van het eigenlijke verwijderen van het front:
Verder is ook de A-stijl nu volledig afgewerkt:
Dit werd opgevolgd door het terug aan elkaar lassen van de twee stukken losgeslepen zijvleugel:
Voor de rest valt er weinig te laten zien, hoewel er al vele uurtjes voorbij zijn gegaan. De vleugel aan de chauffeurskant was namelijk voorzien van bijna 2cm plamuur, omdat deze na het ongeval is doorgeslepen en met minder materiaal terug aan elkaar gelast. Deze moet dus worden opengeslepen, waarna we een stuk plaat passend gaan rollen/krimpen en tussenlassen.
Hetzelfde verhaal geldt voor de gaten voor de bumpersteunen in het front. Eerst hebben we de sterk geplooide steunen terug op zijn plaats gezet na lang klooien, vervolgens de gaten in het front afgetekend en ingevijld. Op onderstaande foto zie je duidelijk hoe krom de bumpersteun aan de chauffeurszijde stond:
Nu komen er nog een paar lange meet-uurtjes, waarna we eindelijk aan het kritische deel van de restauratie kunnen beginnen, het teruglassen van het nieuwe front en de herstelde vleugel hier mooi op laten aansluiten. Intussen liggen trouwens ook twee nieuw gemaakte luchthappers op installatie te wachten (de metalen constructies die achter de luchtgaten zitten links en rechts van het hart, op de foto zie je er nog één zitten aan de passagierskant).
Wordt dus nog vervolgd