![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
De betere gereedschappenboer kon het me leveren (althans hier in de buurt toch), suc6!
Grtz,fRank
Dan zit ik nog met de kleur. Ik heb wel verf gehaald, maar ja, je geeft m maar een keer een ander kleurtje.
Dus!
- Enerzijds: Matzwart..... (ik heb heeeeeeeeeeele coole stickers die ik dan a la Hot Rod/ Nascar op de voorschermen plak. )
- Anderzijds: De wat oudergedienden onder ons kennen wellicht nog mijn dikke Bert, de muisgrijze GTAm replica, waarmee ik veel HARC dagen onveilig gemaakt heb. Die kleur dus....
- Mijn Brievenbus wordt Wit met een amaranto neusje. Deze idem doen. Beetje Beauty & Beast effect...
- Lila en dan a la Porsche 917 inkleuren met zwart : Schinken. Wurst... enz. (iemand die weet wat ik bedoel en een foto heeft?)
- Rosso Corsa, witte roundels, witte neus, gewoon Alfa Corse, eventueel wit neusje.
Wie het weet mag het zeggen.
En indien matzwart: Welke soort is nou mooi mat a la de 75 van Bob vd Sluis? en waar scoor ik in regio utreg die verf?
Deze?- Lila en dan a la Porsche 917 inkleuren met zwart : Schinken. Wurst... enz. (iemand die weet wat ik bedoel en een foto heeft?)
Nee hoor, zo eenkennig ben ik nou ook weer niet(edit: zie net dat Dinky Boy al een link had gemaaktHij wil natuurlijk geen foto's van Porsche's op een Alfa-forum
)
Die van Radinov cker, mazda automaatjeIk zeg is iets heel geks: Oranje!...
Een vriend van me heeft zojuist een niet nader te noemen (japanse) auto oranje gespoten, met een zwart dak en motorkap. Nou hoeft die motorkap en dat dak niet zwart, maar de kleur oranje beviel mij opvallen goed
(nee, geen hup holland hup oranje..)
grijs is zo saai.... Past NIET op zo'n brede bert!Voor Rik en ook voor mij is een oranje bertje... eeeuh ... Dennis Vogel...
Dat is dus eigenlijk geen optie denk ik zo, netzo als Giallo Ocra voor Rik "mijn" kleur is..
Rik: GTAM grijs is best wel jouw kleur!!! tijdsorigineel etc etc!!