![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Eerst die GTA van Hezemans nog maar ff binnenhalen. (Ik heb teveel hobby's.....
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Daarna moet ik ook maar es aan de Slot-it want ik hoor alleen maar hele goede berichten. IK wil het meemaken.
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Zou Slot-it stiekum ook nog een Stradale gaan maken??
![Drool =P~](./images/smilies/eusa_drool.gif)
dank je! goede tip, ben ff aan het speuren geweest nog niets gevonden maar ze zullen het vast hebben denk ikProbeer eens bijj www.conrad.nl
Ik help je wel even -> WING CARSSpotracing, pfffff, das voor mij al heel lang geleden. Ik heb 'vroeger' geracet in Valkenburg en veel toernooien in Uden geracet. Het waren compleet andere modellen die stukke sneller gingen als deze ....cars. Ze hadden een naam die ik kwijt ben.
We hebben gisteren onze 1e endurance van 2007 verreden en jawel, we hebben de 1e plaats weer veroverd zoals we dat in 2005 ook al hadden gedaan. Dit jaar met een Toyota GT1 van het merk MRRC(Scaleauto).Grappig genoeg mogen we het in Kampen komend 11 februari weer gaan proberen, nadat we in 2006 genoegen moesten nemen met de 2e plaats.
De hierboven genoemde getallen zijn het aantal ronden over de hele race, welke per team 400 minuten bedroeg, voor endurance begrippen in feite wel een korte race, i.p.v. 12 uur dit maal nog geen 7 uur.Zoals toegezegd de resultaten van de 9- uurs van Speedtrack met alle cijfermatige details.
de uitslag in het kort:
Fastlane-1 1414,87
Matchbox 1354,88
Speedtrack 1310,74
Fastlane-2 1245,29
Streetracers 1227,25
SVN 1220,36
Slipstream 1186,46
nee dat is het zeker niet, ongeveer 100 euro zie ik.... ik vind 239 echt veel te enthousiast. HMmmmm nog maar eens kijken.Probeer het eens op deze pagina Robert.
http://www.srhw.com/index.php?manufactu ... =3a&page=2
Een goede trafo is anders niet goedkoop hoor.