Ik in ieder geval niet. Een andere vraag is overigens wie dat wel doet behalve de echte bandentesters bij de grote fabrieken.Wie van degenen die hier gereageerd heeft en zijn persoonlijke voorkeur geschreven heeft haalt ook het uiterste uit zijn/haar band?
Heb je helemaal gelijk in. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor pk's, die gebruik je ook maar zelden.Wie van degenen die hier gereageerd heeft en zijn persoonlijke voorkeur geschreven heeft haalt ook het uiterste uit zijn/haar band?
Bij de montage prijs zit afvoer van oude band en nieuw ventiel, balanceren etc inbgrepen, staat op de site......
Let dus op als je zoiets koopt en dat er naast de bandenprijs ook nog montage en andere kosten bijkomen. Hoe het met de garantie zit weet ik niet bij bandenmarkt.nl...
Ik heb er net zaterdag een van besteld. Maar dan wel bij de bandenboer, die de bestelling dan weer via bandenmarkt afhandeld voor dezelfde prijs. Mooi toch? Dan heb je toch nog service.Let dus op als je zoiets koopt en dat er naast de bandenprijs ook nog montage en andere kosten bijkomen. Hoe het met de garantie zit weet ik niet bij bandenmarkt.
Helemaal mee eens, best tyre money can buy!! Droog en zeker ook op nat verassend veel gripbeste banden die ik al onder de 33 heb gehad: Bridgestone Potenza 195/50/15
Leuke anekdote, wel ff vooraf alle bandenspanningen op eenzelfde niveau gebracht?Pirelli P 3000 ben ik niet mee bekend maar ik ben 'n voorstander van Pirelli's, enkel P 7000 en P zero assimetrico hebben teveel rolgeluid als ze over de helft van hun profiel gaan . Prima ervaringen hier met P zero Rosso(comfortgerichter) & Nero(meer sportief), P7 & P6 en vroeger P 6000 .
Slechte ervaring met F1 Goodyear & Dunlop SP2000 : rolgeluid .
Met privéwagen gebruik ik ze wél op de limieten en ook volgende ervaring :
2001-2002 met Ferrari days had ik met 'n paar collega instructeurs het genoegen om met straatAlfa's op straatbanden VIPS over Spa te mogen chaufferen...
Pirelli's zag je niks aan, Bridgestone evenmin(voelde wel harder aan), Conti overleefden ook zonder schade(maar schoven wel), Firestone was de naam niet meer van de flanken af te lezen..., Michelin Pilot SX-Gt profiel verbouwd...en happen rubber eruit, Goodyear F1 los door het karkas(géén rubber meer op loopvlak !), Dunlop : enige wagen door hoofdinstructeur na 2 laps aan de kant gezet : te gevaarlijk...
In de regen was de Pirelli lengten beter dan de rest . Dag 2 probeerde iedere instructeur een sleutel van een wagen op Pirelli's te veroveren...
't zijn misschien extreme omstandigheden maar je kan het ook zien als een versneld slijtageproces .