We moeten rechtdoor .Ik hoor die motoren al knallen bij het afremmen, en dan met een ferme zwiep van de kont rechts afslaan !!!Een mooi dalletje met bron .
Merci voor de klok .
We moeten rechtdoor .Ik hoor die motoren al knallen bij het afremmen, en dan met een ferme zwiep van de kont rechts afslaan !!!Een mooi dalletje met bron .
Das dan weer jammer Rechtsaf ziet er veel uitdagender uitWe moeten rechtdoor .
Inderdaad , daar stond die ezel ...Das dan weer jammer Rechtsaf ziet er veel uitdagender uitWe moeten rechtdoor .
Groetjes,
Marc
Ik heb de vorige rit niet meegemaakt en overweeg nu wel te komen. Is immers toch redelijk in de buurt... ~126KMInderdaad , daar stond die ezel ...
Gaan wij samen wel eens wat plaatselijke streekbiertjes verkennen ! Doen dus !Hallo Kristal, en Manu, waarschijnlijk gaan wij ook proberen een aantal 164 aan de streep te krijgen...., ik kom hier op terug zeer binnenkort, moet eerst nog wat plannen smeden, mocht de savali niet klaar zijn, waar ik wel vanuit ga, dan zijn we er sowiezo met een Alfa bij, het lijkt ons een genoegen om Hent eens te bezoeken, zal de eerste keer zijn...
Ciaooo
Ha Michel, klinkt goed...Gaan wij samen wel eens wat plaatselijke streekbiertjes verkennen ! Doen dus !Hallo Kristal, en Manu, waarschijnlijk gaan wij ook proberen een aantal 164 aan de streep te krijgen...., ik kom hier op terug zeer binnenkort, moet eerst nog wat plannen smeden, mocht de savali niet klaar zijn, waar ik wel vanuit ga, dan zijn we er sowiezo met een Alfa bij, het lijkt ons een genoegen om Hent eens te bezoeken, zal de eerste keer zijn...
Ciaooo
Super Roeltje !!!Hallo Kristal, en Manu, waarschijnlijk gaan wij ook proberen een aantal 164 aan de streep te krijgen...., ik kom hier op terug zeer binnenkort, moet eerst nog wat plannen smeden, mocht de savali niet klaar zijn, waar ik wel vanuit ga, dan zijn we er sowiezo met een Alfa bij, het lijkt ons een genoegen om Hent eens te bezoeken, zal de eerste keer zijn...
Ciaooo
Ik ben alweer helemaal ontroerd .C+C 'doen' ook een lang weekendje Gent , het noord'n kan deze rit toch niet aan zich voorbij laten gaan???
Gesellie!!C+C 'doen' ook een lang weekendje Gent , het noord'n kan deze rit toch niet aan zich voorbij laten gaan???