gaaf
tis dat ik zo ver weg woon. Kom maar op met data , dan zien we wel...
Hij gaat hárd...!!vandaag nog even me weer kwaad gemaakt, en in twee uur: Bellhouse tegen bak aan, drietand tegen bak aan, km tellerunit in bak. Baksteun erin geperst.
Onder de auto uitsparing voor bak helemaal schoon, en netjes in de schutz gezet.
Verse koppelingsplaat en drukgroep gemonteerd op het blokkie.
Nieuwe hulpkopp. cilinder uit de kast getrokken en op de bak geplakt.
en de bak onder de auto gehangen.
Dat zit dan maar weer. Vrijdag aandrijfas doen, en vloeistoffen, remmen ontluchten. Startmotor opgraven ergens.
Accu enz erin en kijken of ie lopen wil....
Verder boodschappen gedaan:
Hoofdstroom schakelaar
motorkapsluitingen Rees
achterklepsluitingen Rees.
Startknop en paneel. (flip /up schakelaar ontsteking)
knipper/stadslichtlampjes
kentekenplaatlampje.
Set gordels en gordelogen besteld.
Dus vrijdag kunnen we weer tekeer!
Geweldig! Zijn dat de voor of achterdempers?vandaag gescoord: 2 stuks Koni rood als nieuw.
kosten?
Euro 0,-
want wie wat voor een ander doet....
ik was even bij een toko waar ik vaker wat doe, en meldde na vragen over het paarse masjien dat ik nog dempers miste.
Awel, daar staat een spidertje, zitten ze onder, haal er maar af!
Dank!
Morgen gaan we HEEEEEEEEEL hard tekeer!
Rik
Als "het" straks maar hard gaat.vandaag ging traag. Wel een en ander gedaan, waaronder de complete uitlaat geconstrueerd.
Wie wat bewaart heeft wat.
Voorste buizen van een bertone, demper van een alfetta, eindstuk van een Sei, en dat komt dan heel koel net voor t achterwiel tevoorschijn...
Verder startmotor, bedrading dynamo, remleidingen achter, aandrijfas, en nog wat klein bier.
Viel tegen.
soms gaat het hard, soms even niet.
Niet 'gaat', maar 'is'.Als "het" straks maar hard gaat.
Da's inderdaad minstens zo belangrijk !Niet 'gaat', maar 'is'.Als "het" straks maar hard gaat.
mocht het koppakingkje het begeven dan geef ik jou een brul michel!