Komt de minimale remvertraging met een thuiskomer aan de voorzijde gemonteerd niet ernstig in het gedrang dan? Betwijfel of je de 5,2 m/s2 vertraging gaat halen met een thuiskomerNee hoor. Zelfs met een thuisbrenger is het APK goedkeur.
Komt de minimale remvertraging met een thuiskomer aan de voorzijde gemonteerd niet ernstig in het gedrang dan? Betwijfel of je de 5,2 m/s2 vertraging gaat halen met een thuiskomerNee hoor. Zelfs met een thuisbrenger is het APK goedkeur.
Als dat zo is is het uiteraard een afkeur op de remvertraging. Maar een thuisbrenger mag wel.Komt de minimale remvertraging met een thuiskomer aan de voorzijde gemonteerd niet ernstig in het gedrang dan? Betwijfel of je de 5,2 m/s2 vertraging gaat halen met een thuiskomerNee hoor. Zelfs met een thuisbrenger is het APK goedkeur.
Beide merken resp. 47,40 en 47,50 euro per stuk bij autobandenmarkt.nl.... in een H categorie en 195/50/15Toyo's zijn ook iets van 65 euro. Die had ik toch echt gekozen....
jezus man ik typ ook weleens wild maar neem wel eens de moeite om de zooi een keer te lezen voordat ik post.De federal SS 595 zitten eronder en ben eigenlijk best teveden ik heb.
aardig wat grip bij droog en bij regen ook al doe ik aardig gek doe
ik heb 2.2 bar voor en 2.0 bar achter.
ik heb natuurlijk maar een 1.4 boxer maar het lijkt dat deze baden best geschikt zijn.
voor dit type motor ik heb maar 90 pk verlegen de 1.7 of een 155.
ben aangenaam verrast denk meld het ff
ruben