zo feb 25, 2007 22:50
Even heel serieus!
Wij zijn inmiddels best wel een hecht forumpje, zo onder elkaar. Dat vind ik heel mooi.
Sander is een van de drijvende krachten hier.
En een hele goeie jongen!
Nu zijn wij zo aan het duimen, we sturen een kaart en uit de grond van ons hart wensen wij hem het allerbeste.
Ikzelf ben niet zo heel erg een gevoelsmens. Hoewel ik heel erg met hem meeleef. Maar ik bedoel, ik zou graag iets tastbaars doen.
Laat ik nou beter zijn met mijn handjes, dan met mijn mond of met mijn hersens.
Ik weet het niet, maar wellicht heeft Sander nog een non-finished project staan.
Wat mij nou ECHT een hele mooie stunt lijkt, en een hele goede actie voor het forum en de forummers onder elkaar:
Laten wij dan als de wiedeweerga collectief zijn lopende project afmaken!
Iedereen hier kan wat. Ik kan lassen , ik kan schroeven. Een ander heeft een oprijwagen. Weer een ander kan spuiten. Weer een ander heeft the missing parts.
Die ander kan niet zoveel maar heeft een wat ruimer gevulde beurs. En ga zo verder.
Vandaag weer op de beurs het gevoel, Hee, LEUKE club, leuke lui.
Het hoeft niet altijd over geld te gaan. Vandaag nog iemand blij gemaakt (hoop ik) met spulletjes voor zijn Bertone. Een jonge knul. Ik wou dat ik zo'n club mensen als hier op het forum had toen ik begon met mijn hobby.
Mensen als Hans weer even gesproken (Dink). Saskia, waar het gelukkig goed mee gaat. BJ,Dre, Giulia Tom, Emilio, Egbertone en ga zo verder. Vaste waarden hier, goeie mensen allemaal. Ik vind het fijn ze allemaal te kennen. en dat geldt ook voor Sander.
Het lijkt mij fabuleus om collectief Sander straks uit het ziekenhuis af te halen in zijn nu nog niet afgemaakte project, wat WIJ met Z'N ALLEN hebben gedaan. Wat lijkt mij dat machtig mooi.
Iemand ideeen? Voorstellen? Heeft ie uberhaupt momenteel nog andere projecten dan dat van zijn eigen lijf?
Laat horen! Wellicht via een nieuw topic!
rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end