Yuri rijd eens een rondje met de winterata wil je?Ok wel stug (28 mm stabi met uniballs) .Stuurt scherp (meer dan voldoende voor straat) banden raken niet en dr is 100% zeker niet in de schermen gesneden tegen t aanlopen.. Staat toch op 17"...Lekker off-topic aan het gaan, maar ik ben het met Aernoudt eens. 17" op een 75 vind ik niet prettig. Noem me een softie, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar 205/50/15 op een straatauto. Bij een goede bandenkeuze voldoende precisie, en een 'hard' onderstel is met deze sectie goed te doen. En je hoeft niet in de auto te slijpen, ook fijn.Kun je dat meer karakter uitleggen ? Dat is nuttige info voor de topic starter !De 75TS heeft meer karakter en is stoerder en wat mij betreft een heerlijke auto.
Ik heb een katloze Italieimport uit 91met squadrachip die Dinitrol is behandeld.
Van roest absoluut geen sprake.
Wat verlagen en 16" of beter 17" eronder en er kan geen 155 tegenop.
Geen hoge onderhoudskosten en veel onderdelen, indien nodig, via het forum te krijgen.
Eric
(17" onder een 75 rijdt alleen niet erg lekker ivm veel te platte banden naar mijn smaak... of je moet er een kortere bak onder zetten zodat je weer een beetje normale hoogte banden kunt gebruiken (en de wielkuipen verbreden ivm aanlopen))
Grtz,fRank
Ps on topic; 75 TS , mijn keuze! (hoewel ik nog never een 155 in bezit heb gehad)