Tuurlijk gaat het door.
Heren zo een evenement waar je afhankelijk bent van anderen vraagt helaas tijd.
Willen degen die komen zich wel aanmelden want moet plaatsen toekennen namelijk.
Sorry geen aanmelding is geen plaats.
Maar hetvolgende email is rond naar iederen die zich aangemeld heeft.
Geachte leden,
Zoals bij jullie bekend is hebben jullie zich opgegeven voor de Italiaanse dag voor 19 mei 2007 te Oostburg.
Velen hebben zich aangemeld voor die dag, en om iedereen te laten genieten zijn er verschillende evenementen bijgevoegd.
Nu zit de vraag bij jullie van wat is er te doen en hoe zit het met de programma.
Eigenlijk is er geen programma maar dit is er te doen.
1- Er is een feestmarkt aanwezig
2- Alle bedrijven houden een opendeur dag
3- Alfa romeo dealer komt hier met 3 show auto’s te staan
4- Italiaanse wijnhandelaar komt hier staan met een wijnproeverij
5- Auto poetsbedrijf komt hier een demonstratie geven
6- Achter hekken staat hier een Ferrari F355 Spider waar mensen na een verloting een rondrit mee kunnen winnen, natuurlijk niet zelf rijden
7- Verschillende alfa clubs komen hier met hun bella staan
8- Tussendoor worden er ritten voor de bezoekers verzorgd.
Hiervoor zoek ik nog mensen die zich daarvoor willen aanmelden want degene die hier aan meedoet heeft een andere standplaats.
9- Voor de kleintjes is hier ook gedacht dus een hele kinder kunstmarkt aanwezig
10- Italiaans ijs is natuurlijk ook aan gedacht
11- Door heel oostburg klinkt er italiaans muziek.
12- Als afsluiting gaan we met al de bella’s die hier staan een rondrit doen door de drukste straat van zeeuws vlaanderen(sluis) voor promotie.
Alle bedrijven zetten zich de week ervoor al om heel oostburg op zijn italiaans te versieren.
Dus het hoofd thema is alles wat met italiaans te maken heeft is welkom.
Nu hetvolgende:
Graag vragen wij u om te zorgen dat u ten laatste hier om 11.00 aanwezig bent.
De auto’s krijgen allemaal een eigen plek dus zorg aub dat u hier op tijd bent.
Wij zorgen dat er een kraam staat met koffie en thee en voor de middag zorgen wij voor de lunch, hoe en wat daarover krijgt u op de dag zelf te horen.
Om nu alles een goede verloop te geven vraag ik u indien u vragen hebt mij telefonisch te contacteren.
Op de volgende nummers ben ik bereikbaar 0117-440598 of 06-23900001.
Het adres waar je moet zijn de 19de is Broodjeszaak Nica’s, Eenhoornplantsoen 8, 4501CL Oostburg. Kijk ook op
www.nicas.nl
En vergeet niet je aan te melden voor de rondrit, dus zorg dat je gestofzuigd hebt J
Groetjes en tot de 19de mei
Jimmy