20-7
zo, eindelijk weer wat veranderingen aan de 75
de spoiler was eigenlijk een grapje (had hem liggen en wilde even bekijken of hij paste, past eigenlijk best goed maar staat toch veel beter op een 33)
maar bougie's zijn vervangen (kom je gelijk 2 kapotte bougiekabels tegen, de 1 was het dopje van de bougie afgebroken en bij de ander zat de bougiekabel wel in de bougiedop, maar wel met 1 grote groene bende en dan weet je het wel weer). Gelukkig had ik dit ook al bij mijn vorige TS (zijn mensen zo lui om even een setje nieuwe bougiekabels te halen als ze kapot zijn) en kon ik van 2 halve setjes weer 1 goede maken. (kreeg weer 4 bougie's bij aanschaf, altijd leuk om dan te zeggen dat er 8 in moeten
)
ook 2 rotor kapjes gehaald, en NATUURLIJK heb ik weer de verkeerde mee gekregen (vrijdag dus even omruilen), kom ik in de schuur vind ik zelfs nog 1 nieuwe rotorkapje haha...Altijd leuk.
verder olie filter en olie gehaald, maar geen tijd meer voor gehad (door dat gedoe met die bougie kabels)
wel mijn wielen en banden weg gebracht, die worden er binnenkort op gedraaid, en dan hoop ik die het weekend te kunnen monteren (en dan volgen weer foto's)
owja, ook nog even met mijn spiegels bezig geweest (er komen 2 nette rode spiegels op, ipv 1 zwarte en 1 afgebladerde roze) en heb ik nog een spuitbus mat zwart gekocht om die onderlip te spuiten (nog genoeg te doen dus met zo weinig tijd)
23-7
16inch wielen gemonteerd, hier een foto!