Ik heb alleen de Bertone nog die nog steeds stil staat omringd door diverse onderdelen, motorblokken, versnellingsbakken, deuren, motorkappen, bumpers etc. Binnenkort ga ik de Garage waar die staat opruimen en in ieder geval alles wat van de 75 is verkopen maar tegen die tijd open ik wel een topic in te koop. (behalve een paar raammechanismen die nog steeds op dezelfde plek liggen en naar de rechtmatige eigenaar terug moeten
Waarom ik vroeg of ik af en toe toch nog weleens mag komen is het volgende. Na lang beraad besloten dat er geen Alfa meer komt. Ik hou het bij alleen de Bertone. LOL maar ja zolang die nog niet gerestaureerd is moet ik toch ergens in rond rijden. Na nog langer beraad heb ik de knoop doorgehakt en deze week dit gekocht.
Een Mitsubishi Lancer EVO VIII, ja 8.
dan wel een originele Nederlandse, maar wel in exact dezelfde kleur en met dezelfde velgen. Op een ander uitlaat systeem en luchtfilter na standaard.
Ik ben dus overgestapt naar het echte Turbo werk (smillies worden hier toch nog steeds goed geinterpreteerd niet LOL )
affijn de Bertone gaat nooit weg dus er blijft altijd Alfa bloed stromen. En dit jaar ga ik weer mee met Forza Ollanda in de Trofeo. LOL misschien zelfs als PACE CAR lol lol
groeten voor nu en ik ga eens op m'n gemak rondkijken wat er hier zoal gaande is na mijn lange afwezigheid.
Ciao 4nu