Wow! Mooie bella zeg...
Kan me voorstellen dat je de motor even vergeet te vermelden...
Dik zeg zo'n 3L... Een maat van mij heeft dat blok in zijn 156 liggen. Echt super........
Madeno heeft die dingen af en toe gebouwd. Gaaf hoor...Een 3.0 in een 156?
Cool!
tja tis alweer mn 3e 3v6 dus het is zo gewoon hahaKan me voorstellen dat je de motor even vergeet te vermelden...
Das wel gaaf!Madeno heeft die dingen af en toe gebouwd. Gaaf hoor...Een 3.0 in een 156?
Cool!
Hij heeft er nu GTA nokkenassen in gezet en is bezig met een sperdiff...
Dat ding is een ultieme "sleeper" bij het verkeerslicht.
Uiterlijk is er niet veel aan te zien namelijk. Hij is alleen laag met 17" GTA wielen en gele Brembo's...
En oranje knipperlichten, een sticker van Walibi en van die kinderraamstickers........Das wel gaaf!Madeno heeft die dingen af en toe gebouwd. Gaaf hoor...Een 3.0 in een 156?
Cool!
Hij heeft er nu GTA nokkenassen in gezet en is bezig met een sperdiff...
Dat ding is een ultieme "sleeper" bij het verkeerslicht.
Uiterlijk is er niet veel aan te zien namelijk. Hij is alleen laag met 17" GTA wielen en gele Brembo's...
Nu nog klauwen zwart lakken, telefoonschijfwieldeksels en een 1.6TS/1.9JTD-logo erop plakken....
heb je wel gelijk in, maar op deze manier vind ik m veel dikker, ok een originele is ook wel dik (verlaagd) maar ziet er nog slank uit. met de skirts (origineel alfa btw) istie net weer wat dikker.Al vind ik een origineel chromen stripje iets chiquer dan een zijskirts
En lekker rijden ookMooie bak trouwens. Wow!