Gebruikersavatar
Maxtor
Guru
Guru
Berichten: 1705
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:50

Re: RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 09:53

Hmm.. toch eigenlijk wel een beetje jammer dat het Assen is. Misschien dat ik er dit jaar niet bij aanwezig ben......
Laat mij maar alleen staan, om al die petjes buiten te houden, ja :evil: :wink:
Hmm... tja we hadden toen wel een hele belangrijke taak he Michel... je brengt me nu wel aan het twijfelen. Toch blijft bij Zandvoort mijn hart liggen, minder massaal, wat knusser en een hele bijzondere sfeer. Maar dat is allemaal gevoelsmatig natuurlijk.

Ik ga het even aan de binnenkant van mn ogen bekijken.

En Martijn, ja inderdaad, tijd moet je maken haha :wink: ALS ik ga, dan pak ik het groots aan, 3 auto's van de partij dan!
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8039
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Re: RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 10:58

Hmm.. toch eigenlijk wel een beetje jammer dat het Assen is. Misschien dat ik er dit jaar niet bij aanwezig ben......
Laat mij maar alleen staan, om al die petjes buiten te houden, ja :evil: :wink:
Michel ik denk dat je dit jaat vrijaf kunt pakken als poortwachter; op Assen hoef je als clublid niet vooraf een parkeerplek op de paddock te bespreken....Daar is nl ruimte genoeg... :wink:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

ssen

wo mar 07, 2007 11:04

He kijk, we leren weeral bij !
HOe zit het met niet registerauto's, gaan die ook gewoon binnen op Assen ? (156's enz...)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8039
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Re: ssen

wo mar 07, 2007 11:07

He kijk, we leren weeral bij !
HOe zit het met niet registerauto's, gaan die ook gewoon binnen op Assen ? (156's enz...)
Volgens mij (correct me if I'm wrong) mag alles wat, ofwel clublid is ,danwel met een Alfa komt ,gewoon binnen parkeren ongeacht model of uitvoering.Dacht ik.... :?
Iemand die dit zeker weet?
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2799
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 01:04

RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 11:08

Volgens mij,was het altijd zo dat de niet register-auto's er ook op mochten zolang er plek was.Tenminste zolang men SCARB-lid is.Weet ik niet zeker meer is weeral wat jaartjes geleden dat we SS op Assen hadden :shock:

Gebruikersavatar
cees
Member
Member
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 03, 2005 22:41

RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 11:22

Klopt, ieder clublid mag het terrein op, in dit geval dus tunneltje onderdoor en dan boven linksaf naar het grote algemene Alfa parkeerterrein. Heb je je ingeschreven voor een onderdeel of register dan mag je boven rechtsaf parkeren bij je onderdeel of register waarvoor je je hebt ingeschreven.

giulietta nero
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 571
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 20:29
Locatie: over de grens bij coevorden, duitsland

RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 11:28

en het leukste is het kijken op de parkeerplaatsen, al dat moois bij elkaar, echt gaaf :lol: 8)
alfa is a way of life
auto: alfetta 2000 van 1981
motor: ducati monster 916 senna
gehad: 33 type 2,33 type 2 1.7 qv, 33 type 3 1.7 ie,75 1.8 carbs alfa 90 1.8 carbs,alfa 90 2,5 liter, giulietta 2.0 2e serie,giulietta 1.8 en een 164 2.0 ts

Anke

RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 11:30

Tja en dan moet daar toch echt iemand staan bij het tunneltje om alles de goede kant op te wijzen :roll:
Daar stonden ook altijd mensen dus ik ben bang Michel dat je toch weer de klos bent. :lol:

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 15:11

Ik ben onlangs de hoogte van pools wezen nemen in Assen en ze zijn nog steeds aan het bouwen daar. Er zijn een aantal weides verbouwd tot parking maar ik denk dat alle Alfa`s gemakkelijk op het binnen terrein plaats kunnen nemen. En niet buiten de poort zoals op Zandvoort.

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 15:13

Ach mensen, we zijn een club met een paar duizend leden. Voor iedereen goed doen, kan gewoon niet. Zoals reeds dikwijls aangehaald, vanuit ZV sta je op zondag (als het mooi weer is) ook meer dan een uur te niksen vooraleer je Haarlem bereikt ! Of je nou staat, of rijdt dat uur....qua tijd zit je 't zelfde !
Petje af voor de Zeeuwen, die mekkeren niet, maar komen gewoon. Wij Belgen ook, maar wij hebben minder te zeuren...Afstanden horen er nou eenmaal bij als je lid wordt van een buitenlandse club. En we zijn toch een autoclub, dus rijden doen we graag ? toch ?
Rijden doen we idd graag maar voor mij werd het echt teveel van het goede, de balans was weg, alles was ver weg. Dus dan kan ik mijn lidmaatschapsgeld beter ergens anders aanbesteden :wink:

En je generaliseert nu ook wel met de Zeeuwen, andere mensen komen ook van ver, dus enige nuancering is wel gewenst denk ik zo...
Laatst gewijzigd door Paliri op wo mar 07, 2007 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
156

Gebruikersavatar
sudman1500
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 662
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 10:02

RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 15:13

Meters ruimte.......

En waar staat ie..

Op niet parkeren :jumping:
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

Re: RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 15:15

Meters ruimte.......

En waar staat ie..

Op niet parkeren :jumping:
Tja. ik kreeg er al ruzie over met een opzichter. Of ik hem wel in het parkeervak wilde plaatsen. Regels zijn nu 1maal regels. :? Dit is asociaal parkeren.

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 15:32


En je generaliseert nu ook wel met de Zeeuwen, andere mensen komen ook van ver, dus enige nuancering is wel gewenst denk ik zo...
De Zeeuwen kan ik het best inschatten qua afstand, da's al. Laat ik zeker niemand te kort doen, in die burgeroorlog van jullie komen wij niet tussen ...

Sluis - Utrecht: 212 km
Maastricht - Utrecht: 181 km
Groningen - Utrecht: 185 km

Regio Utrecht is dus optimaal voor iedereen. De SCARB tracht hier toch, naar mijn mening, zo veel mogelijk rekening mee te houden. (onderdelendag, NJR) Bovendien doen ze hun best om tegemoet te komen aan zij die ver moeten rijden. Zo is er dit jaar de Limburgrit, zo was er vorig jaar de Zeeuws-Vlaanderen rit, met een opkomst van bijna 100 equipes in de stromende regen....

Maar ik vind dat je niet boos kan zijn op de SCARB, omdat ze het ganse Alfa gebeuren niet naar Limburg of Zeeland verplaatsen. Daarvoor zou ik nooit mijn lidmaatschap opzeggen.
Laatst gewijzigd door Michel op wo mar 07, 2007 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2799
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 01:04

RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 15:39

Bravo voor de verse Moderator =D> :mrgreen:






Wat een kleffe boel hier zeg :wink:

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 17:01


En je generaliseert nu ook wel met de Zeeuwen, andere mensen komen ook van ver, dus enige nuancering is wel gewenst denk ik zo...
De Zeeuwen kan ik het best inschatten qua afstand, da's al. Laat ik zeker niemand te kort doen, in die burgeroorlog van jullie komen wij niet tussen ...

Sluis - Utrecht: 212 km
Maastricht - Utrecht: 181 km
Groningen - Utrecht: 185 km

Regio Utrecht is dus optimaal voor iedereen. De SCARB tracht hier toch, naar mijn mening, zo veel mogelijk rekening mee te houden. (onderdelendag, NJR) Bovendien doen ze hun best om tegemoet te komen aan zij die ver moeten rijden. Zo is er dit jaar de Limburgrit, zo was er vorig jaar de Zeeuws-Vlaanderen rit, met een opkomst van bijna 100 equipes in de stromende regen....

Maar ik vind dat je niet boos kan zijn op de SCARB, omdat ze het ganse Alfa gebeuren niet naar Limburg of Zeeland verplaatsen. Daarvoor zou ik nooit mijn lidmaatschap opzeggen.
ik heb ooit mijn punt gemaakt, laten we het daarbij houden. Iedereen kan dit in het betreffende topic teruglezen, het ging hier om iets anders. Kern was dat bijv. de onderdelendag ook wel eens ergens anders kon worden georganiseerd, maar goed als je je nek uitsteekt dan wordt je kennelijk geschoren. Voor mij had in dat licht gezien het lidmaatschap geen waarde meer en daarvoor ben ik ook niet boos op de SCARB....

Maar ik wilde wel een punt maken over generalisatie, je schept een beeld wat m.i. niet waar is :wink:

geeft niet hoor

en GTVCO heeft het begrepen, wat een kleffe boel hier...
156

Terug naar “Evenementen”