Beste Medeforummers....
Na lang nadenken toch nu maar even een berichtje opgesteld.
De laatste maanden gaat het weer niet zo goed met mijn gezondheid. De schildklierziekte neemt weer ernstiger vormen aan en ook sta ik op de wachtlijst voor enkele operaties onder andere aan mijn keel, luchtpijp en schildklier. Ik weet dat het altijd erger kan en er mensen zijn die nog zieker zijn. Ben daarom blij dat ik er nog ben en zet door!
Zowel op mijn werk alsook privé en hobby werkt mijn ziekte en uitval natuurlijk door.
Zo val ik wel eens en dag of wat uit en is de conditie ronduit slecht te noemen met daarnaast een lijst aan klachten.
De afgelopen week ben ik weer 11 kilo afgevallen en na de nodige ziekenhuis bezoeken en aanpassingen in de medicatie zal een en ander weer beter moeten gaan.
Gevolg is wel dat ik de bekende GTV6 3.0 van de hand heb gedaan,puur om het feit dat het gezondheidsmatig niet meer op te brengen was om naar allerlei evenementen te gaan en veelvuldig op het circuit te rijden. Wellicht in de toekomst wel weer, maar dat is een kwestie van afwachten en hopen.. Gelukkig heeft mijn bella een geweldige nieuwe baas gevonden in de vorm van Jeroen Nijmeijer die haar meer zal kunnen vertroetelen dan ik dat kon. Ze blijft ook binnnen de gelederen van GTV6demoruns, dus ik zie mijn bella regelmatig....
Ook mijn onderdelen verkoop lijdt onder mijn ziekte en dat is helaas niet altijd fijn en zeker niet de bedoeling. Soms moet men wat te lang wachten op antwoord of kan ik iets niet ophalen omdat ik weer eens in de lappenmand lig of weer dusdanige klachten heb dat ik niet even vlot dit of dat kan doen.
Mijn excuus hiervoor!
Daarom heb ik ook besloten dat ik mijn onderdelen verkoop voorlopig staak en mensen die iets zoeken inzake de Alfetta GTV graag doorstuur naar mijn vriend Gerard Spitsbaard op nummer:
06-24216161. Hij zal u graag van dienst zijn en weet dat u kan bellen!
Ik zal dan welliswaar niet meer rijden op het circuit maar mij wel gaan bezig houden met administratieve zaken rondom GTV6demoruns.
Voor het echte scheurwerk hebben we Jeroen nou en ik wens hem heel veel plezier en succes toe.
Indien de gezondheid het allemaal toelaat, kom ik natuurlijk op de diverse evenementen als gast, bezoeker.
Zo nu heb ik mijn hart eens gelucht.......
André