Zo, het project maar weer eens onder het stof weggeveegd... Zoals sommigen wel hebben kunnen zien ben ik op zoek naar een setje goede deuren...
Waarom? Nou...
Er zitten dus wat korstjes op de rand..
Maar goed, nadere inspectie heeft me geleerd dat dit niet de enige plekken zijn, onder mijn achterlichten begon wat verf te barsten.
En dat ziet er dus zo uit...
Rechts (ergste kant.)
Links.
Mijn idee met nieuwe wielen schuif ik maar ff opzij, die 75 moet weer strak worden. Via wat peebeetjes over de deuren kwam ik er al achter dat bijna niemand echt hele goede deuren had, dus dat word waarschijnlijk laten spuiten...
En aangezien ik nog meer wilde laten spuiten (Skirtset, bumpers, en dus deuren.) en daar nu dus ook nog die (gedeeltelijk?) achterkant bijkomt.... Verder zit er boven de vooruit een heel klein plekje waarvan ik vermoed dat het ook roest is...
Verstandigste optie zal lijkt me zijn om heel volledig te laten spuiten, maar is dat het waard? Ik ga hem natuurlijk niet verscheiten, hij gaat nog lang niet weg..
Vreemde is dat de andere standaard plek, de kriksteunen echt hard zijn..., toch nog iets om blij mee te zijn