Dat is wat te snelDit weekend
Ik heb nog vanalles opstaan
Ik heb nog vanalles opstaan
Nee, ik heb alleen de hemel en de (klokloze) klokkenwinkel nog, kon ik echt geen afstand van nemen@ Frans, heb jij dat liggen dan?
@ Graffiaturo, 1,74 mtr groot
heb nog wel een brede spanband liggen makkelijk zat alles erin deuren dicht bandje erom heen.....Nee, ik heb alleen de hemel en de (klokloze) klokkenwinkel nog, kon ik echt geen afstand van nemen@ Frans, heb jij dat liggen dan?
@ Graffiaturo, 1,74 mtr groot
Persoonlijk heb ik het interieur van de 90QO altijd veel mooier gevonden dan dat van de 75 (en als ik over interieur praat bedoel ik dus het HELE interieur, niet enkel de bank en stoelen).
Als er ooit nog eens een Alfetta of 75 komt ga ik dan ook zeker proberen daar op een of andere manier een 90 binnenwerk in te proppen (kan niet bestaat niet ).
Groeten, Frans.
Gaat niet werken, zo'n bandje waait er vanaf met mijn rijstijlheb nog wel een brede spanband liggen makkelijk zat alles erin deuren dicht bandje erom heen.....
Goed bezig, die gaat niet meer weg, denk ik zo
Hoe heb je het blok zo netjes gekregen (of heb je de motor zilver gespoten )
Misschien beter meteen in de kofferbak monteren (liefst RA) meteen naast de schokdemper.......De volgende klus is een nieuwe accubak maken voor aan de rechterzijde van 2 mm allu.
Misschien beter meteen in de kofferbak monteren (liefst RA) meteen naar de schokbreker!De volgende klus is een nieuwe accubak maken voor aan de rechterzijde van 2 mm allu.
Gelijk van die alfetta een SW maken, de kont is toch rotMisschien beter meteen in de kofferbak monteren (liefst RA) meteen naar de schokbreker!De volgende klus is een nieuwe accubak maken voor aan de rechterzijde van 2 mm allu.
Mbt tot gewichtsverdeling ?
Krijg dan wel weer minder ruimte in mijn kofferbak......en met de kinderwagen en die toestanden
Je mot tegenwoordig haast bijna een SW hebben om alles mee te nemen