Mee eens maar.....Dat bespaart de verkoper misschien ook een boel nep-geinteresseerden !de stap om gelijk een mail naar de eigenaar te sturen is veel groter. Just my 2 cents...
Er is echt wel over nagedacht maar technisch niet zo makkelijk realiseerbaar3
Voor ik er erg in heb schrijf ik ook wel eens iets van "mooie auto" of "als ik toch eens geld had". Niet goed misschien, maar we zitten hier tussen de liefhebbers en daar moet dat kunnen.
Optie 3 vind ik goed bedacht, daar hadden we misschien eerder aan moeten denken.
Verder is het zo dat elke verandering problemen geeft, mensen blijken namelijk een aversie te hebben van verandering.phpBB is een pakket dat geschreven is door derden, natuurlijk zijn er modificaties in te bouwen en kan ik zelf e.e.a. versleutelen, maar al die modificaties moeten bij elke update van phpBB opnieuw toegepast worden (of de update moet op codebasis gedaan worden en geloof mij: dat is een dagtaak als je een beetje veel modificaties hebt). Gehoord & Gelezen is een module die netjes is geïntegreerd in de SCARB website en die blijft onaangetast bij een phpBB update.De oplossing voor het gezeur in de verkooptopics is al tijden geleden gegeven maar daar wordt blijkbaar niet naar geluisterd. Laat de topic plaatser nl. zelf bepalen of er op een bericht wel of niet mag worden ge-repleyed, daarnaast moet er altijd een (vraag)prijs worden opgegeven. Ben je van al het gezeur af. Deze nieuwe constructie is mijns inziens echt geen oplossing.
Dit is een drogreden.Verder is het zo dat elke verandering problemen geeft, mensen blijken namelijk een aversie te hebben van verandering.
Gedaan met de opstootjes ? De herrieschoppers zijn voor x-aantal % de aanleiding tot deze verandering hoor, ongenoegen zou eigenlijk bij hen moeten geuit worden.
Geef nu eens de voordelen aan van de nieuwe opzet.