Nee hoor. Ik heb niet de indruk dat het iets uithaalt. Achter de geraniums gaan zitten is ook geen oplossing. Ik breng je binnenkort een Alfa 90 met motorproblemen.En nu kan ik natuurlijk wachten op betuttelende woorden van o.a. michel en KAS.
Nee hoor. Ik heb niet de indruk dat het iets uithaalt. Achter de geraniums gaan zitten is ook geen oplossing. Ik breng je binnenkort een Alfa 90 met motorproblemen.En nu kan ik natuurlijk wachten op betuttelende woorden van o.a. michel en KAS.
En dan nog verbaasd zijn over dat missende gevoel...Hé, wat ligt mijn been daar raar???
Behalve als je er een mooi Alfa-logo op zet....dan mag het weer welLooprekje? Waar? Ik zie alleen een koeienvanger... En die horen zelfs niet op een project, dus zorg maar mooi dat je dat kwijtraakt!
Niet Vroon33 dus... Maar de andere...Niet te geloven zeg, ben ik net 3 dagen thuis, weet de eerste 'klant' met een in de file warm wordende 75 mij weer te vinden!
(mijn zus dus)
Op je avatar ziet ie er nog prima uit!Kan ik ook weer met mijn klusjes terecht? O.a. nieuwe achterklep.
Hey broertje, kon je het weer niet laten.....
Ligt het aan onze zus d'r rijstijl? Of het onderhoud van haar 75?
En oh ja forumlezers... ik had gisteren ook een 'klant'. Sander's alfetta wilde niet starten.... toch nog fijn dat er ergens in de schuur nog een accu staat van de oude 33 van mij.
Zo kweekt Sander spiermassaHey broertje, kon je het weer niet laten..... En dus niet te veel beunen hè?
Tja, kan wel zijn.... maar toch... niets overhaast. Liever eindelijk een goed gepimpte broer. Laten ze hem eindelijk eens goedkeuren.Zo kweekt Sander spiermassa
Ik ga wel naar de kapper, is dat wa?Pimp my Sander !! Dat wil ik zien !
Coup Roy,Ik ga wel naar de kapper, is dat wa?Pimp my Sander !! Dat wil ik zien !
Het werd tijd!...Ik ga wel naar de kapper, is dat wa?
Was Kees al geweest?Volgende week maar eens live bekijken hoe het met Sander is.
Zo telefonisch te horen gaat het al beter met hem, ik mag niet met mijn Fiat 155 komen, dus het lijkt erop dat hij weer behoorlijk in oude doen is !