2 tandjes is 8.8 cm en daar kan je niet mee rijden.volgens mij is 2 tandjes een centimeter of 8, en dat in combinatie met de gele koni's die ik 75% voor en 95% achter zet, moet dat denk wel leuk de bocht omkunnen..2 tandjes...
Dus 3mm of 10 cm?
2 tandjes is 8.8 cm en daar kan je niet mee rijden.volgens mij is 2 tandjes een centimeter of 8, en dat in combinatie met de gele koni's die ik 75% voor en 95% achter zet, moet dat denk wel leuk de bocht omkunnen..2 tandjes...
Dus 3mm of 10 cm?
die groene een paar posts geleden is ook 2 tandjes naar beneden gegaan, en valt goed mee te rijden zolang je de koni's maar heel erg stug zet...2 tandjes is 8.8 cm en daar kan je niet mee rijden.volgens mij is 2 tandjes een centimeter of 8, en dat in combinatie met de gele koni's die ik 75% voor en 95% achter zet, moet dat denk wel leuk de bocht omkunnen..2 tandjes...
Dus 3mm of 10 cm?
Dat ziet er wel goed uit zegVandaag wat aan t klooien geweest; De 18en onder de America gefrot. Alleen even om te kijken,just voor de looks...
Let dus niet op de (beschermende dat wel! ) stoflaag....
Das geen geel stof, dat zijn idd gele pitten En de binnenzijde, leah? of lijkt dat ook maar zoff offtopic..... @ frankalfa: Zitten er nou gele koplampen in die 75? Of heb ik stof in m'n ogen...