Geplaatst: 9-Maart-2006 10:23 Onderwerp: RE: Algemene Voorwaarden Forumgebruik.
wakker worden
Geplaatst: 9-Maart-2006 10:23 Onderwerp: RE: Algemene Voorwaarden Forumgebruik.
juist.Dat is juist het probleem.
Je kan mijn inziens niet met een bijl in de diverse postings hakken.
Dan lijkt het op censuur.
groeten,
Ja de 116 is ook leuk!!!http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=24982
Slechte zaak om dit topic te sluiten !!
Naar mijn idee is dit forum te groot om het alleen maar over het finetunnen van 105 jes te hebben.
wat kost 1 topic in euro's??Kijk: wat de meesten vergeten is dat dit niet zomaar een forum is, doch een onderdeel van de SCARB (Stichting Club ALFA ROMEO bezitters). In het café worden niet Alfa-gerelateerde topics toegestaan, zolang niemand er aanstoot aan neemt. Dat was helaas met het tattoo topic anders. Vergeet niet dat het forum wordt betaald door +/- 4000 donateurs (net “iets” meer dan onze 100 vaste forummers). Deze donateurs zien hun geld graag geïnvesteerd in zaken als het KB, Spettacolo enz. Doch, het merendeel betaalt geen jaarlijkse bijdrage om webruimte voor tatoeages te huren… Vergeet ook niet dat niet alle donateurs “jongelingen” zijn, en dat de generaties daarvoor een compleet andere kijk op tatoeages hebben dan wij. Maar deze mensen betalen ook mee voor het forum.
Er bestaan diverse, algemene “café” fora, waar men voor dit soort dingen terecht kan, en waar er NIEMAND aanstoot aan neemt. Ik zal jullie al voor zijn: “jamaar, een troeteldier topic is ook niet AR-related”. Mee eens, maar zoals reeds gezegd, een troeteldier is ook niet aanstootgevend voor een boel mensen !
Dus, moeten wij als moderatie ingrijpen. De dag dat 1 donateur zijn lidmaatschap opzegt wegen "aanstootgevende foto's op de SCARB site" zijn we heel slecht bezig !