Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

Laten zoals het nu is.
21%
52
Laten zoals het was.
28%
69
Laten zoals het was maar met de toegevoegde optie voor de topic-starter om te bepalen of er wel of niet op zijn post gereageerd mag worden,+ altijd de vraagprijs vermelden.
50%
123

Totaal aantal stemmen: 244
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

vr mar 30, 2007 13:17

Voor alfetta puristen is er het www.alfetta-gt.nl/forum 8)

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice

za mar 31, 2007 09:34

Heb nu een paar dagen afgewacht en even de kat uit de boom gekeken, maar het hele forum lijkt er zo op achteruit te gaan... Tot vorige week zat ik meerder malen per dag lekker door de te koop/gezocht advertenties te bladeren, maar dat is er niet meer. Verder heb ik ook het idee dat het wat rustiger is geworden...Jammer.

Het is niet bedoeld als regelrechte negatieve kritiek, want ik vind op zich het nieuwe gehoord & gelezen nog niet eens zo gek, maar lijkt idd wel erg veel op marktplaats.nl Bij andere forums heb ik dit ook gezien en kwamen ze toch later weer terug om gewoon topics te kunnen starten voor te koop/gezocht.

Zeker voor de extra informatie die op deze manier ingewonnen kan worden zou het eigenlijk gewoon moeten blijven zoals het is, met evt een extra gehoord & gelezen als extra dienst? Misschien een idee om een onderdeel te maken waar naar behoefte vragen gesteld kunnen worden naar aanleiding van advertenties op gehoord & gelezen?

Groetjes,
Alfagek
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Emilio
Guru
Guru

zo apr 01, 2007 10:27

Eens, het is doodstil geworden. De leukste rubriek was te koop en gespot met alle commentaren. Laten we eerlijk zijn, onze hobby bestaat voor 80% uit begeren van wagen die we nooit kunnen kopen.
En dat faciliteerde tekoop perfect.

Dus kappe nou en terug naar hoe het was.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

zo apr 01, 2007 10:29

Eens, het is doodstil geworden. De leukste rubriek was te koop en gespot met alle commentaren. Laten we eerlijk zijn, onze hobby bestaat voor 80% uit begeren van wagen die we nooit kunnen kopen.

Zo is dat!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member

zo apr 01, 2007 10:36

Meng me er nu pas in en heb geen zin alle 8 pagina's te lezen maar ik vind de nieuwe opzet compleet ruk.
Excusez le mot.

Vroegah was alles beter! :twisted:
Dus aub weer terug naar de vorige opzet.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 01, 2007 10:49

Maar goed, de moderator heeft gesproken: het gaat niet gewijzigd worden :?

Er zijn al veel goede voorstellen geweest om de oude opzet wat 'hanteerbaarder' te maken. Laat ik dan ten overvloede nog eens voorstellen om de topicstarter moderator in zijn eigen topics te maken, en dan denk ik dat het allemaal weer een stuk gezelliger wordt.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

kai
Advanced Member
Advanced Member

zo apr 01, 2007 12:36

Het lijkt dus dat dit nieuwe gedrocht een beetje het gevolg is van technische beperkingen ?
Jongens als jullie een goed idee hebben van hoe jullie het Forum willen hebben wil ik het wel schrijven hoor.
PHP is de huidige voorkeurssmaak ? Geen probleem.
Ik geloof niet in technisch moeilijk. Dat is gelul van slechte programmeurs.
Neem dan de uitkomst van de poll ter harte maak een goed plan, (functioneel) ontwerp en layout dan zal ik het voor ons programmeren.
Dan kunnen we tenminste weer gezellig met zn allen forummen. Nu versplintert ons forum gebruik en dat is ruk.

dvermaat
Member
Member

zo apr 01, 2007 12:49

Probleem zal ook wel een beetje zijn dat ze net dat hele nieuwe ding inelkaar gezet hebben, zal wel wat tijd gekost hebben.
Dan is het moeilijk om te zeggen oke het werkt niet.
Misschien is bovengenoemd voorstel een goede om de ego's niet te veel te krenken en toch iets moois te maken?
Ik zou het "sportief" vinden als er op zijn minst naar de haalbaarheid gekeken kan worden.
Nu:
Gehad:
[url=http://www.davidvermaat.nl/coppermine/t ... p?album=47]Giulia Super lusso, hawthorn white[/url]
147 2.0 Distinctive selespeed
33 1.5 ie imola

Jorix

zo apr 01, 2007 12:57

Het lijkt dus dat dit nieuwe gedrocht een beetje het gevolg is van technische beperkingen ? 1)
Jongens als jullie een goed idee hebben van hoe jullie het Forum willen hebben wil ik het wel schrijven hoor. 3)
PHP is de huidige voorkeurssmaak ? Geen probleem.
Ik geloof niet in technisch moeilijk. Dat is gelul van slechte programmeurs. 2)
Neem dan de uitkomst van de poll ter harte maak een goed plan, (functioneel) ontwerp en layout dan zal ik het voor ons programmeren.
Dan kunnen we tenminste weer gezellig met zn allen forummen. Nu versplintert ons forum gebruik en dat is ruk.
1) Dit nieuwe 'gedrocht' is het gevolg van de vele brandjes die geblust moesten worden in het verleden, mbt de Te Koop en Gezocht. Het is dus te danken aan diegenen die een hand hebben gehad in die vele brandjes...

2) Er is niet gezegd dat het moeilijk is; het draait allemaal om tijd, of het gebrek daaraan. Hoe graag ik ook anders zou willen, in mijn dagen past maar 24 uur. Omdat de SCARB niet mijn salaris kan betalen, heb ik ook een fulltime baan waarvoor ik tussen de 50 en 80 uur per week draai. Daarnaast (je gelooft het niet) heb ik ook nog een leven zonder de knoppen. Per saldo blijft er dus te weinig tijd over om te besteden aan de SCARB, vandaar die vacature.

3) Reageer als je dat wilt vooral even op de vacature voor een nieuwe webmaster. Stuur dan meteen even wat referenties en voorbeeldcode mee, zodat we kunnen zien wat we kunnen verwachten.

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 01, 2007 12:59

@Jorix; is het mogelijk om 'forumactiviteit' (lees: aantal hits/posts) per rubriek te meten ?
Maw de huidige 'gehoord en gelezen' situatie af te zetten tegen het aantal hits/posts ttv de oude te koop/gezocht situatie? Kan me nl als vaste forumverslaafde :lol: niet aan de indruk onttrekken dat t de laatste week behoorlijk stiller is 's avonds op dit forum... :?
Ook de aantallen advertenties op de 'gehoord...' site lopen mi nogal uit de pas met wat er vroegah aan nieuwe add's bij kwam per dag... :?:
Graag je reactie, grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

kai
Advanced Member
Advanced Member

zo apr 01, 2007 13:38

@Moderatoren/Webmasters etc:

1) Anderen hebben het op hun geweten. Regulering kost meer tijd dan je wilde he !?
We hebben jullie nog zo gewaarschuuwd !

2) Lees de paginas terug. Er staat dat het technisch moeilijk is. Ik weet niet of Jorix dat vind. Ik wil het niet op personen spelen.
Als je te weinig tijd heb moet je natuurlijk juist dingen veranderen?

3) Ik heb ook een baan. Ik wil dan ook geen webmaster worden. Ik bied aan iets voor ons allemaal te schrijven. Ik solliciteer niet.
Als je hulp denkt te kunnen gebruiken en kunt toegeven dat jullie het blijkbaar niet allemaal aankunnen (wat daar dan ook maar de oorzaak van is) neem dan maar contact met mij op.
Maar alleen nadat je de door mij genoemde dingen voor elkaar hebt. k Ga in mn vrije tijd geen IT oorlogjes voeren.

Emilio
Guru
Guru

zo apr 01, 2007 13:51

Even zonder te sarren. Ik vind het een goede poging om op deze manier 1. het probleem oplossen van de mensen die geen reactie willen hebben op hun topic.2. af te komen van het hopenloos verouderde geprinte G&G. Erg creatief opgelost.
Maar zoals altijd, je weet nooit zeker of het gaat werken. En als dan blijkt dat het niet werkt moet "face the music" en het gewoon weer terug draaien. Muv hierboven genoemde punt 2.

Dus. Nice try (en dat meen ik) maar helaas. Werkt niet.
Conclusie: door het gebrul van somminge mensen hebben we de kracht van het oude tekoop onderschat. Tuurlijk moet je overtuigd van je waar zijn om het op het forum te zetten. Ben je dat niet:veel plezier op marktplaats.

Wees volwassen, professioneel etc. En draai het terug.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

zo apr 01, 2007 14:38

ik probeer om er plezier in te krijgen bij G&G maar ik lees de nw advertentie's en welke ik al gelezen heb is te zien aan de dunnere letter type dus die lees ik niet meer....

dus idd weg lekker surfen en ouwehoeren :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

Emilio
Guru
Guru

zo apr 01, 2007 14:57

Overigs wil ik mezelf wel beschikbaar stellen om het tekoop gedeelte te modereren.
Zonder problemen kan ik die wel 2 a 3 x per dg schoonvegen.

Mochten jullie hier op willen reageren, even geuld, ik stap zo op het vliegtuig naar NY.
Ben vrijdag weer terug.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Roeltje 164

zo apr 01, 2007 18:10

*Ben ik het helaas mee eens* en of het rustig is geworden.... :twisted: :roll:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”