Oja en Cic... ja, de motor kan er zowel onder als bovenlangs in... in welk geval of de wielophanging (een deel) er onderuit moet, of de motorkap er ff af... tis allebei wat.
ff kijken waar ik zin in heb
even dit verduidelijken en meer zal ik ook niet typen,@vetkaai, als je eerst een dagje investeert door zelf te komen helpen, kom je vanzelf ook in beeld als je hulp nodig hebt...
En ik weet niet eens waar Beuningen ligt, dus heel erg in de buurt zal 't ook wel niet zijn? Geeft niks maar er IS een treinstation(netje) in Nieuwerkerk... en vandaar is 't maar 25 minuten lopen naar de loodseven dit verduidelijken en meer zal ik ook niet typen,@vetkaai, als je eerst een dagje investeert door zelf te komen helpen, kom je vanzelf ook in beeld als je hulp nodig hebt...
zou graag willen helpen hoor, echter heb ik geen vervoer ( behalve de trein), en weinig tijd.
ik maakte maar een grapje
Weet ik nog nie Sjoerd... zelf een beetje druk de komende week (2). Maar i'll let you know you know...hey stof wanneer is de 2e? want ik ga mijn baas natuurlijk dit project niet laten dwarsbomen
beetje erg omslachtig allemaal heof je neemt de trein naar zoetermeer, en daar pik ik je op met de sprint en zet je met alle plezier daarna weer OP de trein
mits ik zelf kan natuurlijk