Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

Laten zoals het nu is.
21%
52
Laten zoals het was.
28%
69
Laten zoals het was maar met de toegevoegde optie voor de topic-starter om te bepalen of er wel of niet op zijn post gereageerd mag worden,+ altijd de vraagprijs vermelden.
50%
123

Totaal aantal stemmen: 244
ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

ma apr 09, 2007 11:24

Ik weet zeker dat het bestuur open staat voor onze mening. Wij, de forum gebruikers, ten slotte.
:wink:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

van G
Guru
Guru

ma apr 09, 2007 13:14

Ik schrijf het niet graag..... maar vroegah was alles beter :wink:

Wat betreft het TE KOOP gebeuren toch :idea:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

GT_fan
Junior Member
Junior Member

di apr 10, 2007 23:01

toch een voordeel ontdekt; heb vanavond een verkoper van een G&G item gebeld. Er zijn nu geen reacties te zien dus misschien ben ik wel de enige die gereageerd heeft! Ik ga morgenavond kijken dus we zullen zien...
Maar ben het verder wel met de rest eens dat het minder levendig is, er is nu niets onderscheidends meer tov marktplaats of zo.
Nu: nog Alfa loos... maar Audi A5 2.0 S line cabrio
Verleden: Alfetta GT 1979 / Spider 2000 1980 / Giulietta 1978 / Alfasud Sprint 1977 / 156's / 159 3.2 Q4 / GT 1.9 jtd / 147

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 11, 2007 00:53

nou, ik zal het zo zeggen, wat Yuri en diele stellen. Mee eens!

Ik zat voorheen elke dag meerdere keren even op het forum, vooral voor de Te Koop/ Te koop Gevraagd, en dan natuurlijk even doorscrollen naar de andere secties voor leuke dingen/ nieuws.
Sinds de veranderingen, wellicht nog maar 2x per week (!!!!) even op het forum kijken.....

Is het voor de moderators niet te zien of het aantal hits op het forum de laatste weken gigantisch ingezakt is?
De oude situatie gaf best wel eens strubbelingen, met name door vervelende newbys die puur aanmeldden om van hun zooi af te komen, maar verder altijd HEERLIJKE discussies die mijn grijze cellen stimuleerden.
Tuurlijk, ook ik vond reacties als 'mooie auto, ik wou dat ik het geld had...' tamelijk zinloos, maar heel af en toe deed ik er net zo hard aan mee, omdat ik dacht bij mezelf: Mooie auto, ik wou dat ik het geld had.......

Hoe dan ook, voor wat het waard is: Ik ben amper nog op het forum te vinden. Zegt dat dan nog niet genoeg ?

Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member

wo apr 11, 2007 08:59

En ik wil onderhand mijn SW eens verkocht hebben!! :(
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

wo apr 11, 2007 11:29

no

Hoe dan ook, voor wat het waard is: Ik ben amper nog op het forum te vinden. Zegt dat dan nog niet genoeg ?

Rik
Dito!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 11, 2007 11:54

@Jorix; is het mogelijk om 'forumactiviteit' (lees: aantal hits/posts) per rubriek te meten ?
Maw de huidige 'gehoord en gelezen' situatie af te zetten tegen het aantal hits/posts ttv de oude te koop/gezocht situatie? Kan me nl als vaste forumverslaafde :lol: niet aan de indruk onttrekken dat t de laatste week behoorlijk stiller is 's avonds op dit forum... :?
Ook de aantallen advertenties op de 'gehoord...' site lopen mi nogal uit de pas met wat er vroegah aan nieuwe add's bij kwam per dag... :?:
Graag je reactie, grtz,fRank
@Berlinista; heb ik enkele dagen terug ook al gevraagd maar tot op heden geen antwoord...T moet toch meetbaar/merkbaar zijn dat t hier tegenwoordig een stuk stiller is... :?
Jammer...
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

ciclista
Guru
Guru

wo apr 11, 2007 12:36

Hoe dan ook, voor wat het waard is: Ik ben amper nog op het forum te vinden. Zegt dat dan nog niet genoeg ? Rik
Zou je om die reden dan uiteindelijk ook je donateurschap opzeggen?
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 11, 2007 12:41

Hoe dan ook, voor wat het waard is: Ik ben amper nog op het forum te vinden. Zegt dat dan nog niet genoeg ? Rik
Ik ga het denk ik inderdaad opzeggen als er niet een alternatief voor de huidige opzet gevonden wordt. De manier waarop deze wijziging op het moment 'door onze strot gewurmd' wordt staat me heel erg niet aan. Als de (toch duidelijk overwegend) negatieve feedback hierover niet tot een herziening van G&G leidt weet ik hoe serieus mijn (onze?) mening als donateur wordt genomen en trek ik mijn conclusies. Let wel: dit is geen ultimatum (mijn mening is niet heilig of de enige waarheid), maar een persoonlijk standpunt.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Alfa eL
Advanced Member
Advanced Member

wo apr 11, 2007 16:52

En dan geen KB meer krijgen? Nee...... :wink:

Op zich heeft het wel of niet donateur zijn toch ook niet zo veel te maken met het wel of niet gebruik maken van het forum? Er zijn donateurs die hier nooit komen, en er zijn hier gebruikers die geen donateur zijn.
Hoewel ik het wel begrijp dat iemand geen lid meer wil zijn van een club die zijn forum plezier verprutst heeft.

Te koop en gezocht zijn weg : jammer
G&G kom ik nooit : ook jammer
Er zijn nog meerdere leuke rubrieken over : gelukkig maar

Per 8 april zouden de rubrieken verdwijnen....is het misschien een goed teken dat ze er nog staan?
Alfa 33 16V 1994
Alfa 75 TS 1989
Alfa 33 Servizio 1992

Rees-Cees

wo apr 11, 2007 18:09

IK OOK

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member

wo apr 11, 2007 19:41

IK OOK
zullen we maar ruilen met gesloten beurs?

het wil nog wel eens helpen als het te verkopen object door een andere partij wordt aangeboden.
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Rees-Cees

wo apr 11, 2007 19:45

IK OOK
zullen we maar ruilen met gesloten beurs?

het wil nog wel eens helpen als het te verkopen object door een andere partij wordt aangeboden.
ligt er maar aan of jij 10000 euro meer in je gesloten beurs hebt zitten dan ik :wink:

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 12, 2007 08:15

donateurschap:
Tja, ik ben al meer dan een decennium lid van het SCARB, terwijl alleen het spettacolo wat voor me is. Klaverblaadje is leuk, zeker, een mooi blad, heb er jaren voor geschreven.
Ik ben lid en hoest het lidmaatschapsgeld op meer uit bezieling voor het merk en de club. Was al lid voor het bestaan van het forum, dus dat mag geen argument zijn.
Toch, ik laat wel meewegen hoe het scarb omgaat met de kritiek in dit verhaal. Ben net weer lid voor 2007 dus ik denk er nog even over na. Zou deze toestand echt negatief de pan uitlopen dan is opzeggen idd zeker een overweging. Want ik vind het idd belangrijk dat de club er voor de donateurs is en niet andersom.
Ik weet eigenlijk niet hoeveel procent van de klagers nu aangaande het forum daadwerkelijk donateur zijn.
Zou dat een overwegende meerderheid zijn dan vind ik dat de SCARB verplicht is de situatie terug te draaien.
Zoniet dan richt ik me naar de meerderheid.
Het zou dus eerst allemaal in kaart gebracht moeten worden.

Jammer dat dat nodig is.
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Andretti Molletti

do apr 12, 2007 13:41

Steek de hand in eigen boezem...

Ik zie tot nu toe alleen commentaar en veel gepraat hoe het niet moet.
De conclusie die ik als bestuur zou trekken is:

Alles waar HIER geen commentaar op komt is dus goed voor de leden!!!
De gemiddelde donatuer wil wel zijn mening geven, maar niet zelf iets doen.

Als het bestuur dus wel iets doet dan kan dat fout uitpakken, maar er gebeurt tenminste wat.
Forum: op een paar initiatief nemers na, veel mensen (niet eens allen donateur!!) die veel roepen maar niet echt energie willen steken in een geoliede SCARB.
Mogelijk dat de opmerkingen uit de Forumhoek dan wel gegrond zijn, maar de effectieve waarde is nagenoeg 0.
Meer dan een poll of handtekeningen actie komt er niet uit... :lol:

Statistiek: 4000 leden en zet dat eens af tegen de handtekeningen actie.. woow misschien wel 400 man? (lees slechts 10%)

Overigens is de stichting geen democratie!! Zij die het werk belangeloos doen hebben het voor het zeggen. Wat niet inhoudt dat ze niet luisteren, maar wel handelen.
Vaak pakt dat goed uit, soms wat minder. Ik ben van mening dat positief belonen beter werkt dan NEGATIEF belonen...
Wie heeft er van al de commentaargevers nu daadwerkelijk contact gezocht met het bestuur ??
Als ik mijn auto sneller wil maken zal ik zelf iets moeten doen, niet alleen roepen "vort vort"...

Wie de schoen past trekken hem aan, maar ondanks alle negatieve uitlatingen is G&G m.i. niet de reden dat er hier minder "hits" zijn.. dat komt door de eindeloze stroom kritiek en niet ter zaken doende postings...(stel je eens een clubrit voor waar iedereen loopt et klagen... :? )

Stop eens met posten hier en ga eens actief wat doen voor eigenlijk jezelf!!
I rest my case... :!:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”