Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

Laten zoals het nu is.
21%
52
Laten zoals het was.
28%
69
Laten zoals het was maar met de toegevoegde optie voor de topic-starter om te bepalen of er wel of niet op zijn post gereageerd mag worden,+ altijd de vraagprijs vermelden.
50%
123

Totaal aantal stemmen: 244
Andretti Molletti

Re: RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

do apr 12, 2007 17:46

Grappig dat ik daar nu juist helemaal geen zin meer in heb en terug ga naar de basis: zelf een paar Alfa's hebben en er plezier aan beleven met een paar bekenden.
En dat is de schuld vd SCARB? :shock:
Niet van de SCARB, maar waarschijnlijk wel van de halstarrige houding in deze van het SCARB bestuur. (tot nu toe) Maar laten we nu ook nog even afwachten wat er al dan niet op de volgende vergadering van het bestuur besloten gaat worden omtrend dit forum. Naar mijn idee kan er niet veel anders gebeuren dan het te koop en gezocht weer terug op het forum. En dan naast het G&G, Volgens mij is dan iedereen tevreden?

Groetjes,
Alfagek
Bas

Mijn inziens een zinnige opmerking!!!
Wanneer is de volgende vergadering?
kan iemand van het bestuur hier op reageren?
Please :lol:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 12, 2007 17:49

:!: Verder discussiëren is zinloos; het blijft toch zo.
Het is met name deze uitlating die me echt boos maakt, als iedereen het dan precies wil weten. Ik weet niet of deze stelling van Jorix zelf komt of van het bestuur, maar wat mij betreft is dit statement niet voor interpretatie vatbaar. En in dat licht staan al mijn reacties.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Aernoudt
Guru
Guru
Contacteer: Website

do apr 12, 2007 17:52

:!: Verder discussiëren is zinloos; het blijft toch zo.
Het is met name deze uitlating die me echt boos maakt, als iedereen het dan precies wil weten. Ik weet niet of deze stelling van Jorix zelf komt of van het bestuur, maar wat mij betreft is dit statement niet voor interpretatie vatbaar. En in dat licht staan al mijn reacties.
Dat is inderdaad geen statement (het verder discussiëren is zinloos; het blijft toch zo) die enig democratisch/sympathiek "voor de leden, door de leden" gevoel oproept in elk geval...
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

do apr 12, 2007 17:56

Dre, ik WEET dat de trofeo los staat van de SCARB, neemt niet weg dat ik er altijd bij geweest ben zonder daarvoor de SCARB zelf nodig te hebben, dat is wat ik ermee wou zeggen. Zulks als argumentatie waarvoor ik GEEN lid zou HOEVEN zijn....

Verder zie ik nog niets dat mijn mening ontracht in jouw betoog.
Nogmaals, ik wacht af wat de opinie van het bestuur is.

Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 12, 2007 17:58

Mijn inziens een zinnige opmerking!!!
Wanneer is de volgende vergadering?
kan iemand van het bestuur hier op reageren?
Please :lol:
Die reactie van het bstuur is dus waar we de hele tijd op wachten... Er kan toch wel iets geroepen worden? Of komt het bestuur hier gewoon helemaal niet en is het forum niet interessant genoeg voor het bestuur?

Groetjes,
Alfagek
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 12, 2007 18:04

idd we moeten geduld hebben, Yuri kun je dat nog ophouden?, want ik hoop niet dat je nu def. de handdoek in de ring gooit. Je bent een gewaardeerd lid in mijn ogen :wink:

Enne, ik geniet nog elke dag van mijn Alfa, vandaag 175 km , working-job, dat is toch het belangrijkste?

ik vertrouw op de goede afloop van!

Dre, ik begrijp ook je stelling, ik zou best actiever willen deelnemen in de club maar de afstanden en de tijd zijn voor mij het grootste obstakel. Ik moet notabene vier keer per maand naar Utrecht en Den Haag voor mijn werk en dat is vanwege het feit dat alle vergaderingen in het midden van het land worden gehouden. Als je er iets van zegt wordt je terug in de hoek gezet, terwijl ik al vaker heb geopperd om vergaderingen regionaal te houden. Dat is note done, bij de SCARB krijg ik helaas ook dat gevoel...

Daarnaast vind ik deelname in deze discussie ook in het belang van de club...of dat actief is...?

als ik hier kijk: http://www.alfaclub.nl/contact.php?lang=nl zegt dat m.i. al genoeg...
156

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 12, 2007 18:10

idd we moeten geduld hebben, Yuri kun je dat nog ophouden?,
Nee, eigenlijk niet. Een van de dingen die ik aan mezelf zou willen veranderen is het feit dat ik me heel erg kwaad kan maken om dit soort dingen wat me door een 'autoriteit' wordt opgelegd zonder serieuze mogelijkheid tot beroep, en dat ik daar nogal uitgesproken reacties aan verbind. Helaas is me dat nog niet gelukt, het zal de leeftijd wel zijn... misschien kan ik over een jaar of 10 wat makkelijker omgaan met 'autoriteit' en me concentreren op wat echt belangrijk is. Want ik besef heel goed dat dit eigenlijk maar gerotzooi in de marge is.

Maar goed, ik ben wie ik ben... Dus de opzegbrief is getypt.

Woensdag vlieg ik voor anderhalve week naar Amerika en als ik terugkom besluit ik of ik die brief uitprint en op de post doe, en of ik mijn reservering in het van der Valk in Assen voor augustus annuleer.

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 12, 2007 19:00

.........
Woensdag vlieg ik voor anderhalve week naar Amerika en als ik terugkom besluit ik of ik die brief uitprint en op de post doe, en of ik mijn reservering in het van der Valk in Assen voor augustus annuleer.
Heee wacht ff we hebben een rendez-vous aan de bar daar op zaterdagavond...!! :twisted: :twisted: :!: Kom op zeg, je gaat me toch niet in mn eentje slecht laten lopen op zondag he... :cry: :sick:
Heel erg on topic; Geduld joh, de bestuursleden hebben gewoon nog geen meeting gehad..dr komt een antwoord, heus...!! (althans die gedachte leeft bij mij toch nog steeds... :? )
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 12, 2007 19:42

.........
Heee wacht ff we hebben een rendez-vous aan de bar daar op zaterdagavond...!! :twisted: :twisted: :!: Kom op zeg, je gaat me toch niet in mn eentje slecht laten lopen op zondag he... :cry: :sick:
Heel erg on topic; Geduld joh, de bestuursleden hebben gewoon nog geen meeting gehad..dr komt een antwoord, heus...!! (althans die gedachte leeft bij mij toch nog steeds... :? )
Grtz,fRank
Ik heb Marian even gepolst en zij heeft er zo ook geen zin in. Dus de kans dat ik dat rendez-vous ga laten schieten is heel groot nu. In tegenstelling tot jou heb ik totaal niet het idee dat er hier nog iets gaat veranderen, en eigenlijk heb ik mijn besluit dan ook wel genomen. Vandaag is het het forum, morgen is het weer wat anders waar ik geen invloed op kan uitoefenen. En mezelf kennende kan ik dan maar beter wegblijven van het SS, ik heb ook nog wel eens de neiging om de confrontatie te gaan zoeken zodat ik op zijn minst mijn boosheid kwijt kan en daar is helemaal niemand mee geholpen.

Ik houd de deur nog even op een kier tot er inderdaad een antwoord van het bestuur komt, maar ik verwacht er helemaal niks van. En dan nog, het onvoorwaardelijke plezier wat ik erin gehad heb komt toch niet meer zo 1 2 3 terug.

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 12, 2007 20:29

We hebben 4046 geregistreerde gebruikers
Staat gewoon onder aan de pagina.
Wat ik ook nergens heb geventileerd is wat ik wil. Dus ik heb de poll ook niet ingevuld.
Wat ik dan lees is een invuloefening en alleen tegenargumenten.
Jaren lees ik dat er een G&G moet komen waar er niet gereageerd mag/moet kunnen worden en dan is het weer niet goed.
Zelf ben ik van mening dat een G&G naast de huidige verkoop etc kan bestaan.
Alleen heb ik zoiets van als ik dat echt zo graag wil dan kan ik dat op het internet gaan schreeuwen of ik kan erachteraan gaan en eens iemand van het bestuur aanspreken.
Ik kies voor het laatste, het eerste werkt niet zoals we inmiddels gezien hebben.. althans niet snel genoeg voor velen.
@Rik: trofeo staat los van de SCARB! En alle 4000 leden zijn op het forum :lol:
Getallen geven de democratie aan die vele posters hier heilig achten... zonder te lezen wat de constructie van de SCARB is, is niet slim... Democratie is voor de meeste niet weggelegd :wink:

Iets doen voor de club is niet achter een schermpje in de huiskamer je mening ventileren, maar actief iets organiseren, schrijven of whatever, waar meedere leden mee geholpen zijn en met betrekking tot hun Alfa bezit!
En zo kan ik wel doorblijven gaan... maar ik rest mijn case weer :mrgreen:
Ik schik in de dictatuur van de meest geweldige alfaclub van Nederland!
Met de mooiste ritten, de beste meetings, de gezelligste leden en de aller aller mooiste circuitmeeting.
En tot slot met het tot beste uitgeroepen clubblad van de heeeeeeeeeeeeele wereld, omdat het zo lekker glossy is!!!!
Met dank aan: http://www.alfaclub.nl/contact.php?lang=nl en vele vele anderen!!!
[/quote]

alsjeblieft Dre,

laat me nou niet lachen zeg,
dat hele scarb-bestuur is een verschrikkelijk lachertje bij elkaar, en maar lopen mauwen dat het vrijwilligerswerk is en dat ze elke hulp gebruiken kunnen.
en wat gebeurt er vervolgens als je aanbiedt om te helpen en jezelf actief te willen inzetten voor de club????????
je wordt eens uitgenodigd op een vergadering van de EC, je mag wat ideeen aandragen, die ze vervolgens allemaal van tafel vegen als zijnde niet interessant voor de SCARB, don't call us, we'll call you

vervolgens hoor je nooit meer wat, maar lees je in het KB dat al je ideeen stuk voor stuk ineens wel interessant genoeg zijn gebleken, want ze worden alsnog uitgevoerd, erg jammer dat degene die die ideeen heeft aangekaart, er niet in voorkomt

dus hou alsjeblieft op met oproepen tot je actief in te zetten voor de scarb, want dat wordt toch niet gewaardeerd als je niet in het elitaire ballencluppie past.
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 12, 2007 21:51

Roel zou vragen stellen op de eerst komende vergadering (wanneer is die eigenlijk) dus nog even geduld. Ik kan me niet voorstellen dat ze een forum wat zo lekker liep zó de nek om draaien. Binnen 5 minuten zijn de zaken weer terug te draaien. Kijk nou het topic van de ,welliswaar, gespotte 90, en de 2 Alfetta's.. Dat is toch leuk? Daar draait voor mij het forum om. Leuk met andere Alfa freaks babbelen over onze hobby. En dat mis ik nu erg... :evil:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

TheoM
Member
Member

do apr 12, 2007 22:21

Beste Clubleden:

Jullie op- en aanmerkingen zullen worden besproken in de bestuursvergadering. Jammer is wel dat er eigenlijk niemand heeft reageerd richting het bestuur. In een eerder bericht heb ik gevraagd om de op- en aanmerkingen te sturen naar secretaris@alfaclub.nl. Helaas heeft hij geen enkel mailtje mogen ontvangen. Mocht je dus op- of aanmerkingen hebben, stuur dan een mailtje naar hem!

Verder vraag ik nogmaals om Gehoord en Gelezen een kans te geven. Gezien de hoeveelheid aan advertenties werkt het zo slecht nog niet. Dat er nog het nodige verbeterd moet worden, ok, dat is wel duidelijk. Het verbeteren van Gehoord en Gelezen zal verder besproken moeten worden met Jorick.

In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst. Het blijft voorlopig dus zoals het is. En nogmaals heb je op- of aanmerkingen stuur een mailtje naar secretaris@alfaclub.nl.
Theo Meinster
Hoofdredacteur van Het Klaverblaadje
2001 Spider 2.0 TS - 1973 GTV2000

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 12, 2007 22:23

Theo, dat bericht met die oproep heb ik kennelijk over het hoofd gezien. Excuses. Mailtje is onderweg.

TheoM
Member
Member

do apr 12, 2007 22:27

Bedankt Yuri, zullen we zeker wat mee doen!
Theo Meinster
Hoofdredacteur van Het Klaverblaadje
2001 Spider 2.0 TS - 1973 GTV2000

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 12, 2007 22:51

Theo, ik hoop het, maar voor mij is het eigenlijk al te laat, de lol is er domweg af. En dat was nou net de essentie van een hobby... :cry:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”