We hebben 4046 geregistreerde gebruikers
Staat gewoon onder aan de pagina.
Wat ik ook nergens heb geventileerd is wat ik wil. Dus ik heb de poll ook niet ingevuld.
Wat ik dan lees is een invuloefening en alleen tegenargumenten.
Jaren lees ik dat er een G&G moet komen waar er niet gereageerd mag/moet kunnen worden en dan is het weer niet goed.
Zelf ben ik van mening dat een G&G naast de huidige verkoop etc kan bestaan.
Alleen heb ik zoiets van als ik dat echt zo graag wil dan kan ik dat op het internet gaan schreeuwen of ik kan erachteraan gaan en eens iemand van het bestuur aanspreken.
Ik kies voor het laatste, het eerste werkt niet zoals we inmiddels gezien hebben.. althans niet snel genoeg voor velen.
@Rik: trofeo staat los van de SCARB! En alle 4000 leden zijn op het forum
Getallen geven de democratie aan die vele posters hier heilig achten... zonder te lezen wat de constructie van de SCARB is, is niet slim... Democratie is voor de meeste niet weggelegd
Iets doen voor de club is niet achter een schermpje in de huiskamer je mening ventileren, maar actief iets organiseren, schrijven of whatever, waar meedere leden mee geholpen zijn en met betrekking tot hun Alfa bezit!
En zo kan ik wel doorblijven gaan... maar ik rest mijn case weer
Ik schik in de dictatuur van de meest geweldige alfaclub van Nederland!
Met de mooiste ritten, de beste meetings, de gezelligste leden en de aller aller mooiste circuitmeeting.
En tot slot met het tot beste uitgeroepen clubblad van de heeeeeeeeeeeeele wereld, omdat het zo lekker glossy is!!!!
Met dank aan:
http://www.alfaclub.nl/contact.php?lang=nl en vele vele anderen!!!
[/quote]
alsjeblieft Dre,
laat me nou niet lachen zeg,
dat hele scarb-bestuur is een verschrikkelijk lachertje bij elkaar, en maar lopen mauwen dat het vrijwilligerswerk is en dat ze elke hulp gebruiken kunnen.
en wat gebeurt er vervolgens als je aanbiedt om te helpen en jezelf actief te willen inzetten voor de club????????
je wordt eens uitgenodigd op een vergadering van de EC, je mag wat ideeen aandragen, die ze vervolgens allemaal van tafel vegen als zijnde niet interessant voor de SCARB, don't call us, we'll call you
vervolgens hoor je nooit meer wat, maar lees je in het KB dat al je ideeen stuk voor stuk ineens wel interessant genoeg zijn gebleken, want ze worden alsnog uitgevoerd, erg jammer dat degene die die ideeen heeft aangekaart, er niet in voorkomt
dus hou alsjeblieft op met oproepen tot je actief in te zetten voor de scarb, want dat wordt toch niet gewaardeerd als je niet in het elitaire ballencluppie past.