>> In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst.
Wat is er dan zo bedreigend aan het oude Te Koop en Gezocht?
Niks, maar nu zijn de papieren versie en het forum samen getrokken.>> In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst.
Beste Kai,>> In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst.
De rubriek zou er komen. Oké. Zouden er in die opzet ook rubrieken verdwijnen?Beste Kai,>> In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst.
Er is niets bedreigend aan, alleen voor de algemene toegankelijkheid is het buiten het forum geplaatst. Bij de eerste opzet van de nieuwe site was het al de bedoeling dat deze rubriek er zou komen. Alleen heeft het even geduurd voor dat dat zover was.
Moet ik deze maar op elke pagina herhalen?Beste Clubleden:
Jullie op- en aanmerkingen zullen worden besproken in de bestuursvergadering. Jammer is wel dat er eigenlijk niemand heeft reageerd richting het bestuur. In een eerder bericht heb ik gevraagd om de op- en aanmerkingen te sturen naar secretaris@alfaclub.nl. Helaas heeft hij geen enkel mailtje mogen ontvangen. Mocht je dus op- of aanmerkingen hebben, stuur dan een mailtje naar hem!
Verder vraag ik nogmaals om Gehoord en Gelezen een kans te geven. Gezien de hoeveelheid aan advertenties werkt het zo slecht nog niet. Dat er nog het nodige verbeterd moet worden, ok, dat is wel duidelijk. Het verbeteren van Gehoord en Gelezen zal verder besproken moeten worden met Jorick.
In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst. Het blijft voorlopig dus zoals het is. En nogmaals heb je op- of aanmerkingen stuur een mailtje naar secretaris@alfaclub.nl.