Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

Laten zoals het nu is.
21%
52
Laten zoals het was.
28%
69
Laten zoals het was maar met de toegevoegde optie voor de topic-starter om te bepalen of er wel of niet op zijn post gereageerd mag worden,+ altijd de vraagprijs vermelden.
50%
123

Totaal aantal stemmen: 244
kai
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

do apr 12, 2007 22:59

>> In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst.

Wat is er dan zo bedreigend aan het oude Te Koop en Gezocht?

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

do apr 12, 2007 23:03

>> In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst.

Niks, maar nu zijn de papieren versie en het forum samen getrokken.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

TheoM
Member
Member

do apr 12, 2007 23:05

Beste Kai,

Er is niets bedreigend aan, alleen voor de algemene toegankelijkheid is het buiten het forum geplaatst. Bij de eerste opzet van de nieuwe site was het al de bedoeling dat deze rubriek er zou komen. Alleen heeft het even geduurd voor dat dat zover was.
Theo Meinster
Hoofdredacteur van Het Klaverblaadje
2001 Spider 2.0 TS - 1973 GTV2000

jef 75
Guru
Guru

do apr 12, 2007 23:08

zoals jullie mss gemerkt hebben,kom ik hier bijna niet meer.
anderhalf jaar geleden heb ik deze club ontdekt en blij dat ik was(in belgie is er geen club)
ik ben nu dik een half jaar donateur,maar het zijn ook de laatste maanden.
de bazen(of hoe het ook noemt) hebben hun eigen club/forum naar de kloten gedaan.
Laatst gewijzigd door jef 75 op vr apr 13, 2007 11:08, 2 keer totaal gewijzigd.

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 12, 2007 23:10

Maar jongens, zet nou aub gewoon die te koop en gezocht terug. Niet forummers weten dus niet eens dat dat bestaat en zullen op de site kijken. Laat "ons forummers" nou toch lekker onze gang gaan. Jezus zo'n punt is dat toch niet? Moeten we nu smeken om een onderdeeltje van het forum terug te krijgen? Zijn we kleine kinderen waarvan de bal afgepakt is en moeten we het nu eerst lief vragen? :evil:

"vindt heel de discussie niet waard en verliest even zijn goede humeur.. :evil:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 12, 2007 23:20

Beste Kai,

Er is niets bedreigend aan, alleen voor de algemene toegankelijkheid is het buiten het forum geplaatst. Bij de eerste opzet van de nieuwe site was het al de bedoeling dat deze rubriek er zou komen. Alleen heeft het even geduurd voor dat dat zover was.
De rubriek zou er komen. Oké. Zouden er in die opzet ook rubrieken verdwijnen?

Het kan ook naast elkaar... :wink:

PS ik ga dit niet mailen, dan komt nl. de link naar youtube niet zo "uit de verf". Mijn mail heeft een andere inhoud :idea:
It's not easy, being green (kermit)

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 13, 2007 00:22

Ga ik me er eindelijk toch mee bemoeien........
Ik voel mee met de laatste posters voor mij. Eigenlijk ben ik vrij neutraal in deze, maar gezien het verloop van forummers en leden (!) zou ik het toch hoogst wenselijk vinden dat de te koop en gevraagd rubrieken op dit forum weer geactiveerd worden. [-o<

Daarnaast wil nog wel even kwijt, dat ik duidelijk merk dat het aantal (ook serieuze!) reacties op bijv. mijn huidige advertentie op het G & G gedeelte nu veel minder is, dan dat het hier op het forum zou zijn. Erg jammer. :(
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

SQUADRA LEO
Guru
Guru

vr apr 13, 2007 09:22

Ik denk dat het SCARB bestuur zou scoren om naast GEHOORD EN GELEZEN ook weer gewoon de rublieken TE KOOP EN GEZOCHT op het forum te plaatsen.

Deze poll is een hele duidelijke aanwijzing zoals wij ALFISTEN van de SCARB het graag willen !!! Met ongeveer 10 moderators moet het geen enkele moeite zijn om evenuele relletjes te blussen. (Zover die er al waren het laatste half jaar)

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

vr apr 13, 2007 09:39

als eerste denk ik niet dat elk woord dat dre gezegd heeft moet worden aan gevallen dre geeft ook een viezie en een mening alleen bekijkt het feit van meerdere plaatsen en is gewoon onpartijdig als je goed leest :wink:

dan ben ik ook wel van mening dat we het bestuur toch de kans moeten geven hun visie te uiten en als we dan zo een gezellige club zijn vind ik persoonlijk dat ze zich ook eens moeten laten horen in dit topic durf te wedden dat roel hier nu ook niks meer post omdat hij door iedereen gebombardeerd word om het maar ff aan het bestuur voor te leggen.....

dan ben ik wel van menining dat alles bepaald word in een stemming van aanweziggen in een vergadering het bestuur maar hier zijn wij dat dus zijn alle reactie's waaronder ook die van mij zelf zeker wel geplaatst en vind dat deze niet opzij gezet mogen worden.... ieder zijn stem is er 1 en die telt als club zijnde vind ik dat je iedereen met het zelfde respect moet behandellen of het nu iemand is die 20 oldtimers heeft of 1 33.

ik zelf ga ook een mail doen naar het bestuur ik ben het ook niet eens met de verandering maar dat was al wel duidelijk ben eigelijk zelfs van mening dat aan gezien het aanbod hier in dit topic het forum buiten om het bestuur geod draaiend gehouden kan worden het forum is ook een los deel oop de club site en staat in het zelfde rijtje als G&G dus het is een onderdeel van de club site laat de mensen die hier kennis van zaken hebben en met een computer om kunnen gaan het forum in zijn gereel houden.... dan is iedereen tevreden en het te koop en gezocht hoort bij het forum en G&G bij de club site dan kan je er zelf voor kiezen waar je je spullen te koop zet.

maar zoals ik al zei ik zelf ga ook een mail naar het bestuur doen maar hoe weet je of er serieus mee om word gegaan als ik het verhaal hier boven hoor wekt dat ook niet veel vertrouwen :? maar zal het gewoon proberen en voor de rest ook mijn mond houden over wat ik er van vind maar onze vingers tellen ook :!:
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

Patrick
Guru
Guru

vr apr 13, 2007 12:59

Alles is inmiddels gezegd, vele alternatieven zijn door medeforummers aangeboden. Tot op heden is
er nog niets veranderd.
Leuker is het er in elk geval niet op geworden.
(voor de veranderingen viel er nog wel eens wat te lachen hier op het forum.)

Mocht het zijn dat het terugzetten en onderhouden van de "te koop en gezocht topic's" duurder is, verhoog dan de contibutie.

Wordt je hier als donateur eigenlijk wel serieus genomen?

Patrick
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

vr apr 13, 2007 13:19

Hebben er eigenlijk donateurs opgezegd omwille van "Te Koop & Gezocht" toen het nog bestond ? Daar bedoel ik dus mee dat diegene zich "gekwetst" voelden ?

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

Andretti Molletti

vr apr 13, 2007 13:29

Beste Clubleden:

Jullie op- en aanmerkingen zullen worden besproken in de bestuursvergadering. Jammer is wel dat er eigenlijk niemand heeft reageerd richting het bestuur. In een eerder bericht heb ik gevraagd om de op- en aanmerkingen te sturen naar secretaris@alfaclub.nl. Helaas heeft hij geen enkel mailtje mogen ontvangen. Mocht je dus op- of aanmerkingen hebben, stuur dan een mailtje naar hem!

Verder vraag ik nogmaals om Gehoord en Gelezen een kans te geven. Gezien de hoeveelheid aan advertenties werkt het zo slecht nog niet. Dat er nog het nodige verbeterd moet worden, ok, dat is wel duidelijk. Het verbeteren van Gehoord en Gelezen zal verder besproken moeten worden met Jorick.

In het algemene belang van de club is Gehoord en Gelezen buiten het forum geplaatst. Het blijft voorlopig dus zoals het is. En nogmaals heb je op- of aanmerkingen stuur een mailtje naar secretaris@alfaclub.nl.
Moet ik deze maar op elke pagina herhalen? :evil: :evil: :evil:

Hou nou eens op met zeuren!!!
Ik heb naar aanleiding van mijn laatste post Theo gevraagd eens in dit topic te kijken en te bezien of hij dit in een vergadering kan bespreken.
Niemand maar dan ook niemand heeft de moeite genomen te mailen, maar iedereen loopt te posten hoe erg en slecht en waardeloos het is...

Het G ezeur & G ezever topic gaat terug komen... en wel HIER! :twisted:

Ga aan je autootje schroeven, poetsen, genieten van het mooi weer maar hou eens op met klagen zeg!
Stuur een mailtje naar het bestuur en zet geen negative toon op je eigen forum.
Het forum maken we samen, begin bij jezelf!

En tijdens het wachten op de mededelingen vanuit de bestuursvergadering mag hier wat mij betreft een slotje op!!!!

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 13, 2007 13:36

Niks slotje! Openbare discussie inperken is een actie die alleen past bij een totalitair bewind! En als hier wel een slotje op gaat maak ik hoogstpersoonlijk net zo lang discussietopics aan tot ik er dood bij neerval! :twisted:

Nu weet ik het absoluut zeker: mijn lidmaatschap wordt beëindigd, van deze club wil ik geen deel meer uitmaken, al kreeg ik GVD geld toe! Vanavond de brief printen, morgen op de post ermee! Ik ga niet naar het SS, vanavond Van der Valk annuleren. Ik hang nog wat rond op het forum tot ik van mijn overbodige spullen af ben en dan is het gedaan.

EDIT: alleen moet ik de tekst van de brief nog wijzigen. Ik zeg niet per 1 januari mijn lidmaatschap op, maar per omgaande. Met terugwerkende kracht zal wel niet kunnen.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Laatst gewijzigd door yuri 75 V6 op vr apr 13, 2007 13:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Luc33
Guru
Guru

vr apr 13, 2007 13:38

Waarom een slotje? Omdat een individu het niet met deze (onderlinge) discussie eens is? Lees/reageer dan niet. De keuze ligt bij JOU.

En vwb bericht sturen naar het bestuur. Daar mag je dan misschien wel een punt hebben maar misschien zou het bestuur juist hier op het forum aanwezig moeten zijn, juist om meningen op te vangen.

Het kan mijn inziens niet zo zijn dat het bestuur in een ivoren torentje zit en dat wij maar aan moeten kloppen met smeekbede's. ZIJ zijn het bestuur en ZIJ moeten het goed doen. Dat kan op initiatief van ons maar als dat niet gebeurd, dan zullen ze zelf polshoogte moeten gaan nemen. op die manier toon je in ieder geval betrokkenheid.

Een vliegtuig laat zich prima besturen op autmatische piloot maar zodra 1 van de metertjes iets raars doet zal de piloot toch echt actie moeten ondernemen. :wink:
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

Yvo
Guru
Guru

vr apr 13, 2007 13:49

óf je kiest voor de volgende oplossing: http://www.alfaspeed.nl/forum/

of deze:

http://www.varln.nl/#
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”