Met die stijfheid zit het wel goed, want de krachten voor een groot deel niet de neus in, maar naar die dikke balk onder je bodemplaat, waarop je een rolkooi hebt geplaatst.Veel stuiteren
Nee geen ervaring met 35mm torsies, is (6.5x stijver dan 22mm!) alleen wat voor op full race, biljart laken circuit, slicks, zeer stijve auto en echt goed kunnen sturen
Het lijjkt me dat je je achter ook wat met de vering moet doen om de hardheid voor te compenseren, en de auto weer in balans brengt tijdens het 'hangen' in de bochten.
Als je niks doet, zal het binnenste voorwiel wel de lucht in gaat, ondat het achterwiel wel inveert in de bocht, en de voorste niet. Toch? Lijkt me onwenselijk.
En 6.5x de veerkracht betekent (denk ik) dat het dempende vermogen van gele koni's niet meer toereikend is, met amerikaanse low-rider stuitereffecten tot gevolg?
Het is geinig, maar of je een goede setup kan realiseren hiermee weet ik niet. Heeft ooit iemand in NL deze dingen onder zijn auto gehad?
Groeten, Pieter