Ja, (niet ik) maar andersom ook (wel ik)Hebben er eigenlijk donateurs opgezegd omwille van "Te Koop & Gezocht" toen het nog bestond ? Daar bedoel ik dus mee dat diegene zich "gekwetst" voelden ?
Adios, JR
Ja, (niet ik) maar andersom ook (wel ik)Hebben er eigenlijk donateurs opgezegd omwille van "Te Koop & Gezocht" toen het nog bestond ? Daar bedoel ik dus mee dat diegene zich "gekwetst" voelden ?
En ikJa, (niet ik) maar andersom ook (wel ik)Hebben er eigenlijk donateurs opgezegd omwille van "Te Koop & Gezocht" toen het nog bestond ? Daar bedoel ik dus mee dat diegene zich "gekwetst" voelden ?
Adios, JR
Ik wel, zodra me duidelijk was hoe.
Nogmaals, NIEMAND van hier die contact gezocht heeft met het bestuur.
Daar heb je gelijk in, ik had handelaar moeten worden, met bijpassende tarieven. Dan had het me niet naast tijd en een hoop gedoe ook nog eens geld gekost.Triest als je om het tekoop onderdeel van het forum je lidmaatschap opzegt!!!
Als dat de enige toegevoegde waarde is van de SCARB, dan had je beter handelaar kunnen worden!!!
Zoals gezegd heb ik contact gehad met het bestuur. Dat is op een prettige manier verlopen. Ik heb wat volgens mij de kern van het probleem hier is toegelicht en ik kan het bestuur hiermee recht in de ogen kijken. Dat ik mijn lidmaatschap opzeg is een persoonlijke beslissing. Ik besef heel goed dat ik dit vooral doe omdat ik nou eenmaal ben wie ik ben. De meeste andere mensen zouden met dezellfde gegevens waarschijnlijk anders beslissen.Is de reden de bestuursvorm, en ik kan me nog indenken dat je ten tijden van lid worden niet bewust was van "on" democratische bestuursvorm, dan heb je de mogelijkheid gehad en nog steeds je mening naar het bestuur te ventileren. Zolang je dat niet gedaan hebt vind ik het ronduit onbeschoft om het bestuur door het slijk te halen!!!!
Om van geen enkele mogelijkheid die je hebt gebruik te maken en dan vervolgens mensen die je willen helpen af te schieten lijkt me niet de juiste manier om je te profileren in een club.
Boos worden kunnen we allemaal, maar oplossen en samen zorgen voor een voortzetting en toekomst, daar heb je ballen voor nodig..Je moet DURVEN je nek uit te steken!!
De persoonlijke Alfa-hobby gaat niet de deur uit. Ik houd er alleen mee op om het op massale schaal te delen.Laat het niet zo hoog oplopen, las een rustperiode in voor jezelf als je het even niet aankan, maar doe actief iets om door te kunnen.
Wat m.i. onmogelijk is, is dat door een tekoop deel in het forum je alfahobby de deur uitgeschopt wordt. Dan zit er meer achter....
yuri bedenk wel dat de mensen hier op het forum ook bij die club horen en niet alleen het bestuur.... dus scheer niet alles over 1 kamvan deze club wil ik geen deel meer uitmaken, al kreeg ik GVD geld toe!
Wie de schoen past, zullen we maar zeggen. Ga maar na dat ik dus echt kwaad ben. Ik ben er meer dan klaar mee.yuri bedenk wel dat de mensen hier op het forum ook bij die club horen en niet alleen het bestuur.... dus scheer niet alles over 1 kamvan deze club wil ik geen deel meer uitmaken, al kreeg ik GVD geld toe!
Yuri,Wie de schoen past, zullen we maar zeggen. Ga maar na dat ik dus echt kwaad ben. Ik ben er meer dan klaar mee.yuri bedenk wel dat de mensen hier op het forum ook bij die club horen en niet alleen het bestuur.... dus scheer niet alles over 1 kamvan deze club wil ik geen deel meer uitmaken, al kreeg ik GVD geld toe!
Duidelijk, maar jammer.... Maar k weet je wel te vinden!De reden dat ik opzeg is voor mij heel simpel: in beginsel voel ik me als donateur niet serieus genomen. Als je me ooit echt kwaad wilt maken moet je me dus niet serieus nemen.
Dit hele gebeuren moet eerst eigenlijk helemaal uit de hand lopen voor er zoiets als een dialoog ontstaat. Dat het aan ons, de leden, is om contact te zoeken met het bestuur bij onvrede vind ik een beetje de omgekeerde wereld. Voordat je als bestuur een verandering (semi-onherroepelijk!) doorvoert vind ik juist dat je contact met de gebruikers van hetgeen je gaat veranderen moet zoeken!
Dat ik nu wel contact heb gehad met het bestuur en dat dat eigenlijk heel positief was (in de zin dat er over en weer op een normale wijze van gedachten werd gewisseld) doet daar voor mij niets aan af.
Voor mij is er maar één conclusie mogelijk: deze vertoning heeft duidelijk gemaakt dat de manier waarop binnen de SCARB beslissingen worden genomen voor de leden en de manier waarop ik vind dat dat zou moeten gebeuren mijlenver uit elkaar liggen. En aangezien ik dit niet kan veranderen en ik me er ook niet in kan vinden moet ik me dan wel terugtrekken.
Ik heb net een emailtje richting het bestuur gestuurd met daarin wat standpunten waarom ik de oude Te koop / Gezocht rubriek veel handiger / beter vind werken. Eerst was ik dit niet van plan maar als je dan leest dat het bestuur weinig tot geen feedback heeft gekregen en dat alleen hier op het forum er een hoop emoties los komen die dus over het hoofd gezien worden dan is dat wel een email waard.
Denk je dat de bestuursleden niks te doen hebben naast hun dagelijkse werkzaamheden voor hun werkgever, gezin, familie, activietieten voor de club regelen, tijd over hebben om alle ca. 4000 SCARB leden persoonlijk moeten benaderen of ze het naar hun zin hebben? Als je op- en aanmerkingen hebt over bepaalde dingen dan ben je vrij om daar over te reageren richting het bestuur, ze hebben input nodig om te reageren en beleid uit te stippelen (actie = reactie) Zo werkt dat bij vrijwel elke zichzelf respecterende club. Dat niet iedereen zich daarin kan vinden om wat van dan reden dan ook, is vrij om te gaan en staan waar ze wil, bij welke alfa club dan ook, keuze genoeg.Dit hele gebeuren moet eerst eigenlijk helemaal uit de hand lopen voor er zoiets als een dialoog ontstaat. Dat het aan ons, de leden, is om contact te zoeken met het bestuur bij onvrede vind ik een beetje de omgekeerde wereld. Voordat je als bestuur een verandering (semi-onherroepelijk!) doorvoert vind ik juist dat je contact met de gebruikers van hetgeen je gaat veranderen moet zoeken!
Voor mij is er maar één conclusie mogelijk: deze vertoning heeft duidelijk gemaakt dat de manier waarop binnen de SCARB beslissingen worden genomen voor de leden en de manier waarop ik vind dat dat zou moeten gebeuren mijlenver uit elkaar liggen. En aangezien ik dit niet kan veranderen en ik me er ook niet in kan vinden moet ik me dan wel terugtrekken.