Niet lang meer hoor, ik sloop hem er zsm uit en als-ie dan niet vlot weg is voor een goed bod is het leuk voor de oud-ijzerboer.Yuri heeft nog een 2.0TS zonder kat maar met alles erop en eraan te koop.... is mss wel een idee?
Niet lang meer hoor, ik sloop hem er zsm uit en als-ie dan niet vlot weg is voor een goed bod is het leuk voor de oud-ijzerboer.Yuri heeft nog een 2.0TS zonder kat maar met alles erop en eraan te koop.... is mss wel een idee?
Dan moet Martin er snel bij zijnNiet lang meer hoor, ik sloop hem er zsm uit en als-ie dan niet vlot weg is voor een goed bod is het leuk voor de oud-ijzerboer.Yuri heeft nog een 2.0TS zonder kat maar met alles erop en eraan te koop.... is mss wel een idee?
Reële tijdsspanne is anderhalve maand, dus vliegende haast is er niet bij.Dan moet Martin er snel bij zijnNiet lang meer hoor, ik sloop hem er zsm uit en als-ie dan niet vlot weg is voor een goed bod is het leuk voor de oud-ijzerboer.
PB ligt op de virtuele deurmatWat wil je ervoor hebben dan....doe maar via PB anders dan wil iedereen hem misschien wel hebben haha
Duik ik de garage in en ga aan een van de projecten verder.....
Dus als je je verveeld![]()
Ciao
haha jah je heb altijd wel wat te doen iddDuik ik de garage in en ga aan een van de projecten verder.....
Dus als je je verveeld![]()
Ciao