Eén keer in het half jaar of zo borrelt er weer eens iets op....................
Laten we met z'n allen gewoon doen en gezellig blijven.
Zo'n uitspraak onderteken ik nou graag. Bij deze!Laten we met z'n allen gewoon doen en gezellig blijven.
@alessandro: is dit de dank voor de man die voor het forum zoveel betekent heeft?Eén keer in het half jaar of zo borrelt er weer eens iets op....................
Ik zie hier een algemene oproep staan om geen ruzie te maken. Zie jij wat anders?@alessandro: is dit de dank voor de man die voor het forum zoveel betekent heeft?Eén keer in het half jaar of zo borrelt er weer eens iets op....................
Of begrijp ik de tekst verkeerd?
ik wil graag duidelijkheid dus daarom vraag ik het sandro ipv allerlei aannames te doen.Ik zie hier een algemene oproep staan om geen ruzie te maken. Zie jij wat anders?@alessandro: is dit de dank voor de man die voor het forum zoveel betekent heeft?Eén keer in het half jaar of zo borrelt er weer eens iets op....................
@Ravado, misschien eerder een vraag om per PB te stellen?ik wil graag duidelijkheid dus daarom vraag ik het sandro ipv allerlei aannames te doen.Ik zie hier een algemene oproep staan om geen ruzie te maken. Zie jij wat anders?@alessandro: is dit de dank voor de man die voor het forum zoveel betekent heeft?
RacistBen ik blij dat jij in Antwerpen woont, daar kom ik bijna noooooooit