Ja denk het wel hoor. Overigens, binnenkort staat de sloop van een schuur op de agenda. Mensen die hun agressie kwijt moeten zijn welkom*sinus zonder cement en verfspatters, zou dat lukken*De 17de ga ik proberen, ik weet het nog niet zeker.
Ja denk het wel hoor. Overigens, binnenkort staat de sloop van een schuur op de agenda. Mensen die hun agressie kwijt moeten zijn welkom*sinus zonder cement en verfspatters, zou dat lukken*De 17de ga ik proberen, ik weet het nog niet zeker.
present: ik heb hier alleen nog een afspraak om 17.30u, dus kan misschien iets later zijnHet wordt tijd om nog wat reclame te maken, lang niet gezien: Bor, Koen, De Don. Trouwe gasten?
Ik weet het, veel te druk op het werk ... Vertrek tegenwoordig iets voor 7u 's ochtends en ben ten vroegste weer thuis rond 7 u. Als ik dan geluk heb, zie ik mijn kindjes nog eens. Anders enkel in het weekend. Als ik dan eens op tijd thuis ben, dan verlangt het vrouwtje dat ik ook eens wat tijd maak voor mijn kinderen (en gelijk heeft ze!).Het wordt tijd om nog wat reclame te maken, lang niet gezien: Bor, Koen, De Don. Trouwe gasten?