En een bak extra onderstuur, met dat ding voor je vooras!
Maar los van alles, 1 stekker zit dus los, betekend dat ie dan NIET functioneerd en ik AL die tijd met extra gewicht heb rond gereden
En een bak extra onderstuur, met dat ding voor je vooras!
Maar los van alles, 1 stekker zit dus los, betekend dat ie dan NIET functioneerd en ik AL die tijd met extra gewicht heb rond gereden
benzinedamp is toch lichter dan lucht????En een bak extra onderstuur, met dat ding voor je vooras!
Maar los van alles, 1 stekker zit dus los, betekend dat ie dan NIET functioneerd en ik AL die tijd met extra gewicht heb rond gereden
Die beugel houdt hem op zijn plek zodat i niet opstijgt!!!!Maar die behuizing, en die beugel...!
Da's waar ook! Daarom is een 1.8 qua gewichtsverdeling ook beter dan een TS.... want daar staat de accu aan de zelfde kant als de carbon canister, en die zorgt natuurlijk voor lift op het rechter voorwiel met al die benzinedampDie beugel houdt hem op zijn plek zodat i niet opstijgt!!!!Maar die behuizing, en die beugel...!
Toch??
Af en toe ben je wel grappig...Verlagen 75:
1) Demonteer de Carbon canister.
2) stel de torsie zo af dat het wiel de grond weer raakt.
Ahzoe maar goed dan dat ik een katloze TS heb liggen voor de transplantatieDie heeft dat ook!!! (mogelijk alleen de kat versie)
De mijne had het wel iig.