100l heb ik ook klaarliggen voor in de gtv reeser tzt (met 75tb techniek) ;schijnt een aardig slokje peut door te gaan bij turbine gebruik....100 liter Dan kun je meteen de 24 uur van de Ring gaan doen
Grtz,fRank
100l heb ik ook klaarliggen voor in de gtv reeser tzt (met 75tb techniek) ;schijnt een aardig slokje peut door te gaan bij turbine gebruik....100 liter Dan kun je meteen de 24 uur van de Ring gaan doen
Zeker: mijn Subaru reed 1:2.2 op de Ring met snelle rondjes........
100l heb ik ook klaarliggen voor in de gtv reeser tzt (met 75tb techniek) ;schijnt een aardig slokje peut door te gaan bij turbine gebruik....
Grtz,fRank
Oink...Is er op de Ring ergens een mogelijkheid halverwege om te tanken...?Zeker: mijn Subaru reed 1:2.2 op de Ring met snelle rondjes........
100l heb ik ook klaarliggen voor in de gtv reeser tzt (met 75tb techniek) ;schijnt een aardig slokje peut door te gaan bij turbine gebruik....
Grtz,fRank
Mooi voor de sub mannen dan!Ja: je kunt er bij breidscheid af en 100 meter verderop zit een Aral pomp !
Wel nee: de meeste NL Sub forum mannen gaan niet naar de Ring: da's slecht voor hun remschijvenMooi voor de sub mannen dan!Ja: je kunt er bij breidscheid af en 100 meter verderop zit een Aral pomp !
Grtz,fRank
Daar pak je ze dan weer met je 75TS met 100liter ATL tankJa: je kunt er bij breidscheid af en 100 meter verderop zit een Aral pomp !
Omdat ze rechtdoor rijden waar de Russen afslaan om te tanken??Niet voor t een of ander maar voor de gemiddelde 156 is t er ook niet best....
Grtz,fRank
Bedoeling is op 12+13 Mei de eerste ronden te gaan doen. Dan zal misschien nog niet de hele lijst (deel 1) gedaan zijn, maar toch al wel het grootste deel denk ik. Hoe dan ook: ik ga rijdenCool weer een 75TS reeserproject
Wanneer denk je hem klaar te hebben voor zn eerste rondjes, tis toch een hele waslijst